در روز راهپیمایی؛

غرفه نهاد کتابخانه ها در روز قدس راه اندازی

غرفه نهاد کتابخانه ها در روز قدس راه اندازی

پرسی بلاگ: پرسی بلاگ: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با برگزاری غرفه ای در راه راهپیمایی روز قدس به ترویج فرهنگ رضوی در میان روزه داران می پردازد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نهاد کتابخانه های عمومی کشور با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با برگزاری غرفه ای در راه راهپیمایی روز قدس واقع در چهارراه ولی عصر (عج)، به ترویج فرهنگ رضوی و معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در میان روزه داران می پردازد.
کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران علاوه بر برگزاری غرفه و شرکت در راهپیمایی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، اقلام تبلیغاتی شامل تراکت و بروشور معرفی منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتابخانه های عمومی استان را بین حاضران توزیع می کنند.
با فراهم شدن شرایط لازم برای حضور کودکان و نوجوانان در غرفه اداره کل در این روز، نشست های معرفی و قصه گویی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی نیز برگزار می شود تا کودکان بعد از شنیدن داستان های کتاب به ترسیم آموخته ذهنی خود از قصه پرداخته و به این شیوه در مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی شرکت نمایند.
اجرای گروه سرود، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی، برگزاری ایستگاه نقاشی و عکاسی، آموزش اوریگامی ساخت پرچم مقدس و پخش سرودهای در رابطه با این روز از دیگر برنامه های متنوع غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران خواهد بود.
همچنین کتابخانه های سیار استان تهران به نمایندگی از کتابخانه های عمومی این استان بصورت نمادین در راه راهپیمایی حضور خواهند داشت و برنامه های متنوع و خدمات ویژه کتابخانه های عمومی و سیار از طرف آن معرفی خواهد شد.
علاقه مندان برای حضور در غرفه اداره کل می توانند روز جمعه ۲۵ فروردین مصادف با روز جهانی قدس به ضلع جنوب شرقی چهارراه ولی عصر (عج) مراجعه کنند.

1402/01/24
06:05:53
5.0 / 5
329
تگهای خبر: آموزش , جشنواره , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ