آمادگی پردیس سلامت تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آمادگی پردیس سلامت تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پرسی بلاگ: مدیرکل سلامت شهرداری تهران از آماده شدن ۲5۰ متر پهنه سلامت و بهداشت برای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حمید صاحب در این زمینه اعلام نمود: در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، پردیس سلامت با وسعت بیش از ۲۵۰ متر مربع آماده خدمت رسانی به شهروندان انقلابی و ولایت مدار تهران است.
وی طی جلسه ای که با حضور مدیران سلامت مناطق برگزار شد، برنامه های دهه فجر را با حضور ۴ کمیته تخصصی با عنوان کمیته جانمایی، کمیته برنامه ریزی وهماهنگی، کمیته پشتیبانی و کمیته روابط عمومی برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم یوم الله ۲۲بهمن ماه اعلام نمود.
وی با اشاره به شرح وظایف کمیته های چهارگانه، اشاره کرد: کمیته جانمایی مناطق ۱، ۷، ۸، ۹و ۱۳ نظارت بر برگزاری و فضا سازی پهنه، نظارت بر برگزاری استیج و جانمایی استقرار گروههای معرفی شده را بر عهده دارد.
صاحب افزود: کمیته برنامه ریزی و هماهنگی مناطق ۲، ۶، ۱۲، ۱۴ و۱۶ نیز بررسی و تأیید گروههای معرفی شده از طرف مناطق، طراحی کنداکتور استیج، هماهنگی با سازمان مدیریت بحران، شرکت شهر سالم و اداره کل محیط زیست بمنظور و ارائه خدمات و هماهنگی بین کمیته ها و نظارت بر اجرای اقدامات در زمانبندی تعیین شده را عهده دار خواهد بود.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اعلان اینکه کمیته پشتیبانی مناطق ۳، ۱۵، ۱۷، ۱۸و ۲۱ تهیه اقلام مورد نیاز هر یک از گروههای مدعو را انجام خواهد داد، تصریح کرد: نظارت بر نحوه پذیرایی از مدعوین و شهروندان و نظارت بر نظم پهنه در پروسه اجرا در روز راهپیمایی از دیگر وظایف این کمیته است.
وی همین طور اشاره کرد: کمیته روابط عمومی در مناطق ۴، ۱۰، ۱۱و ۱۹ مستند سازی از تمامی مراحل آماده سازی و اجرای برنامه، هماهنگی جهت حضور مدیران ارشد، هنرمندان، ورزشکاران و... در پهنه، پوشش خبری، هماهنگی بمنظور حضور خبرنگاران و تولید محتوا را انجام خواهد داد.
صاحب در ادامه جلسه مدیران اداره کل سلامت از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق برای حضور در پردیس سلامت جهت مشارکت و همکاری و ارائه خدمات سلامت محورگروه های جهادی، خیرین سلامت و سازمان های مردم نهاد به شهروندان آگاهی داد و اظهار داشت: قرار شد کلیه مناطق ایده و خلاقیت ها و گروه ها و تشکل های مردم نهاد خودرا برای حضور پر رنگ در پردیس سلامت معرفی کنند.
طبق گزارش سایت شهر، وی تاکید کرد: این برنامه و فعالیت ها در امتداد افزایش سلامت جسمی، روحی و روان و پیش گیری از لطمه های روانی و اجتماعی و ارتقاء آگاهی در شهروندان در این مراسم راهپیمایی است.



1401/11/21
12:07:12
5.0 / 5
357
تگهای خبر: اجتماعی , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ