از امروز پنجشنبه؛

فعالیت نمایشگاه شهر خانواده در مصلی شروع می شود

فعالیت نمایشگاه شهر خانواده در مصلی شروع می شود

پرسی بلاگ: نمایشگاه شهر خانواده از امروز پنجشنبه 13 بهمن فعالیت خودرا با حضور طراحان و فعالان حوزه مد و پوشاک کشور شروع می کند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه شهر خانواده؛ عرضه کننده مستقیم پوشاک خانواده، صنایع فرهنگی، کالای فرهنگی خانواده، جهیزیه و لوازم خانگی، محصولات دانش بنیان و دکوراسیون خانگی، از امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و طراحان و فعالان حوزه مد و پوشاک کشور شروع از به کار می کند.
این نمایشگاه که بخش عمده آن متعلق به حوزه پوشاک اسلامی ایرانی است با هدف دسترس پذیری به لباس عفیفانه برای آحاد جامعه، تقویت تولید کنندگان خصوصاً بعد از رکود و خسارات سه ماهه اخیر، و ارائه محصولات به مردم با قیمت کمتر از بازار طراحی و برنامه ریزی شده است.
بیش از ۱۵۰ تولیدکننده پوشاک ایرانی اسلامی و حجاب با تخفیف ها و تسهیلات ویژه در یک محیط خانوادگی برای همه اعضای خانواده، صنایع فرهنگی ایرانی را عرضه می کنند. اجناس باکیفیت بالایی خواهد بود و شهروندان تهرانی می توانند از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۰ شب به این نمایشگاه بزرگ سر بزند و خریدهای خودرا انجام دهند.
نمایشگاه شهر خانواده از امروز ۱۳ بهمن فعالیت خودرا در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، مجموعه چهل سرا شروع می کند و تا آخر سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

1401/11/13
16:41:33
5.0 / 5
377
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ