تاکید مدیریت بحران تهران بر لایروبی رودخانه ها و مقابله با ساخت وساز غیر مجاز در حریم رودها

تاکید مدیریت بحران تهران بر لایروبی رودخانه ها و مقابله با ساخت وساز غیر مجاز در حریم رودها

پرسی بلاگ: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت لایروبی رودخانه ها و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه های این استان تاکید نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حامد یزدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پردیس ضمن اشاره به این که در مبحث مدیریت بحران، پیشگیری و کاهش اثرات مخاطرات و ریسک خطر و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: ضروریست که همه دستگاههای اجرایی از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی و رخدادهای طبیعی برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
یزدی مهر با اشاره به اینکه آمادگی همه دستگاههای اجراِیی و خدماتی برای جلوگیری از حوادث و بحران های احتمالی یک لزوم است اظهار داشت: در این خصوص برگزاری مانورهای دورمیزی و موضوعی و مناسبتی دستگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون که باعث افزایش آمادگی و شناسایی خلاءها و کمبودها می شود.
وی ضمن اشاره به وضعیت شهرستان پردیس اظهار داشت: در مورد این شهرستان این مورد باید مد نظر باشد که این منطقه هنوز به صورت کامل از لحاظ استقرار جمعیتی بارگزاری نشده و اقدامات باید بر مبنای چشم اندازها و برنامه های تدوین شده توسط دولت صورت بگیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در مورد مخاطرات طبیعی در شهرستان پردیس اظهار داشت: با عنایت به این که مخاطرات طبیعی، این شهرستان و اطراف را تهدید می کند باید نسبت به لایروبی رودخانه ها و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها نگاه عمیق تر و موشکافانه تری توسط دستگاههای مربوطه صورت بگیرد، البته این ها موضوع هایی نیست که صرفاً مختص به شهرستان پردیس باشد و باید در تمام استان تهران مورد توجه و در اولویت قرار بگیرد.




منبع:

1401/10/29
16:31:14
5.0 / 5
1619
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ