افزایش آلودگی هوای تهران

افزایش آلودگی هوای تهران

به گزارش پرسی بلاگ، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با عنایت به سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد در صورت عدم مهار کانون های تولید و انتشار آلاینده های ثابت و متحرک، افزایش آلودگی هوا بخصوص در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا بررسی نقشه های هواشناسی تصاویر ماهواره ای و خروجی مدلهای پیش یابی عددی طی پنج روز آینده در سطح استان آسمان صاف تا کمی ابری در بعضی مناطق گاهی با وزش باد ملایم پیشبینی می شود.
با عنایت به سکون نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد در صورت عدم مهار کانون های تولید و انتشار آلاینده های ثابت و متحرک افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا بخصوص در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی هم با عنایت به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان کاهش دید و یخزدگی شبانه خواهیم بود و برای ارتفاعات شرق استان در ایام جمعه و شنبه و یکشنبه بارش پراکنده برف پیشبینی می شود.
امروز افزایش نسبی دما و از پنجشنبه تا یکشنبه (۲۹ دی تا ۲ بهمن ) کاهش تدریجی دما بخصوص دمای روزانه پیشبینی می شود.
آسمان تهران فردا (۲۹ دی ) صاف و غبار محلی و در بعضی ساعت ها غبارآلود با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۳۰ دی) صاف و غبار محلی و دربعضی ساعت ها غبارآلود با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته هم ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.




منبع:

1401/10/28
15:02:16
5.0 / 5
351
تگهای خبر: تولید , صنعت , كیفیت , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ