واکنش سخنگوی شورای شهر به حواشی فیش حقوقی دختر عضو شورا و قرارداد خودش در شهرداری تهران

واکنش سخنگوی شورای شهر به حواشی فیش حقوقی دختر عضو شورا و قرارداد خودش در شهرداری تهران

پرسی بلاگ: سخنگوی شورای شهر تهران در مورد حواشی انتصاب و فیش حقوقی دختر عضو شورا و قرارداد خودش با شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا نادعلی ظهر امروز در انتها جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به دستور جلسه امروز شورای شهر، اظهار داشت: بخش زیادی از احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران در ارتباط با حمل و نقل عمومی است و در این نشست کلیات لایحه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
افتراقی بین شورا و شهرداری وجود ندارد
وی با اشاره به اینکه همه اعضا بر گسترش حمل و نقل عمومی هم نظر هستند و افتراقی بین شورا و شهرداری وجود ندارد، اظهار داشت: برنامه و بودجه شهرداری تا پایان بهمن ماه به تصویب می رسد و از آنجاییکه فرایند زمانی برنامه چهار ساله تعیین شده تا سال ۱۴۰۰ باید این برنامه ها لحاظ شود.
وی در مورد مساله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران بعنوان مسئول دفترش اظهار داشت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می شوند می توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا هم فرزند خویش را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و خیلی از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و بنابراین عدد فیش بالا رفته است.
وی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها بعنوان مطالبه گری انقلابی این مسائل را مطرح نمودند و ما چون درگیر برنامه چهارم بودیم سکوت کردیم، اظهار داشت: اما چون سوالات زیاد شده ما بر مبنای شئون جهاد تبیین باید پاسخ دهیم و باید بگویم که در انتشار این خبر نیت سیاسی وجود داشته و برای جنجال در حاشیه شورا بوده است.
وی با اشاره به اینکه قانون تعارض منافع شورای ششم عطف به ماسبق نمی گردد، اظهار داشت: مجموعه اداری باید در همان ابتدا اگر اقدامی با یک بند قانونی مشکلی ایجاد می کند، جلوی آنرا بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هیچ یک از اقوام درجه یک بنده در شورا مشغول بکار نیستند، اظهار داشت: در ارتباط با قرارداد خودم هم باید بگویم که بنده قراردادی با خدمات اداری داشتم و پیش از این که عضو شورا شوم از جانب خدمات اداری شهر مامور در شورا شدم و فقط از یک جا حقوق می گیرم و پیش از این دوره مدیریت شهری، قرارداد بنده منعقد شده و این که بعضی می گویند از دو جا حقوق می گیرم درست نیست و به نظر من این موارد رنگ و بوی سیاسی دارد.
وی ادامه داد: حرف ما اینست که اگر اقدامات مغایر قانون باشد باید به اعضاء اطلاع داده می شد و در مورد قانون تعارض منافع هم ایشان در بدو ورود اطلاع نداشته و باید به وی اطلاع داده می شد.




منبع:

1401/10/25
14:13:16
5.0 / 5
435
تگهای خبر: حمل و نقل , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ