در نشست های دومین روز هفته كتاب انجام می شود؛

داستان خوانی حامد عسکری و بررسی جایگاه زنان در آینده ادبیات

داستان خوانی حامد عسکری و بررسی جایگاه زنان در آینده ادبیات

پرسی بلاگ: خانه کتاب و ادبیات در دومین روز سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، چهار نشست تخصصی برگزار می نماید که داستان خوانی حامد عسکری و بررسی جایگاه زنان در آینده ادبیات ازجمله آن هاست.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «فولاذ» فردا یکشنبه بیست و دوم آبان ماه ساعت ۱۰: ۳۰ با حضور محمدعلی قربانی و داود قاسم پور همزمان با دومین روز سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
همچنین نشست نقد و بررسی بررسی «جایگاه زنان در آینده ادبیات ایران» نیز فردا یک شنبه بیست و دوم ساعت ۱۳ با حضور وجیهه سامانی، فریبا یوسفی، آناهیتا آروان و مریم برادران راه اندازی.
در دومین روز از هفته کتاب این روز حامد عسکری از ساعت ۱۴: ۳۰ برای مخاطبان داستان خوانی می کند و علاقه مندان می توانند این جلسه را بوسیله تلویزیون اینترنتی کتاب به آدرس ketab.tv تماشا کنند.
همزمان با دومین روز از سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست نقد و بررسی «حضور و تقویت کتابفروشی ها» نیز از ساعت ۱۶: ۳۰ با حضور هومن بخشی و اردشیر بهجت انجام خواهد شد.
شرکت در این جلسه ها برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند به سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند. همین طور این جلسه ها بصورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس aparat.com/khaneketab/live پخش خواهد شد.


منبع:

1401/08/22
08:59:40
5.0 / 5
401
تگهای خبر: شركت , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ