توسط انتشارات شهید كاظمی؛

انتشار دومین شماره مجله من و کتاب

انتشار دومین شماره مجله من و کتاب

پرسی بلاگ: دومین شماره از مجله محتوایی من و کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مجله محتوایی «من و کتاب» توسط انتشارات شهید کاظمی فعالیت خودرا در قالب گاهنامه از شروع مهر ۱۴۰۱ آغاز نموده است و تلاش دارد که محتوای با محوریت ادبیات پایداری و مقاومت در اختیار مخاطبان، اهالی فرهنگ و علاقمندان به کتاب قرار دهد. در دومین شماره این مجله که هم زمان با ایام ۱۳ آبان تولید شده است، علاوه بر موضوعات ادبیات پایداری به موضوعات متنوع دیگری از جمله، ترجمه، کتاب کودک و نوجوان، سرانه مطالعه، گفتگو با نویسندگان و آثارشان، نقد کتاب، معرفی تازه های نشر، نویسنده ماه و… پرداخته است.
با این که تمرکز اصلی این مجله بر روی «ادبیات پایداری و مقاومت» است، به موضوعات مرتبط به حوزه کتاب هم می پردازد. در این شماره می خوانید: بخش پایانی گفت و گو حمید حسام و حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی، بخش پایانی یادداشت های محمد قاسمی پور با موضوع «بررسی ادبیات مدافعان حرم» و مرتضی قاضی با موضوع «جایگاه ترجمه در ادبیات پایداری»، جایگاه فرم در ادبیات پایداری به قلم حجت الاسلام محمدرضا جوان آراسته، گفتگو با سردار علی بلالی مشاور عالی هوافضای سپاه، گفت و گو با محمدصادق کوشکی با محوریت استکبارستیزی، نقد کتاب «شمرون کناردون» توسط احسان رضایی، یادداشتی درباره ی کتاب های «خط می دم» و «تونل سوم» توسط دو استاد دانشگاه و منتقد ادبی خانم ها آزاده جهان احمدی و طاهره مشایخ و چند یادداشت، گزارش، مصاحبه و معرفی جذاب دیگر.
«مجله من و کتاب» مقرر است با شعار «دریچه گفتگوی ناشران و مخاطبان» شروع به کار کرده است و علاقه مندان می توانند آنرا بوسیله سایت انتشارات دریافت نمایند.


منبع:

1401/08/17
08:53:37
5.0 / 5
428
تگهای خبر: آثار , ترجمه , تولید , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ