سعادتی:

وزیر پیشنهادی کار سریع تر معرفی شود

وزیر پیشنهادی کار سریع تر معرفی شود

به گزارش پرسی بلاگ، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید وزیر پیشنهادی کار سریع تر معرفی شود، چونکه از نظر اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و توجه به پابرهنه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مهدی سعادتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از بیانات مقام معظم رهبری صمیمانه از سوی نمایندگان مردم مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران تشکر کنم. دنیا بداند که ایران عزیز و انقلاب اسلامی ما این درخت تنومند و شجره طیبه، به برکت خون شهیدان و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بیدی نیست که بر اثر این بادها خم به ابرو بیاورد. به تعبیر امام خمینی (ره) این پرچم را حتما به دست صاحب اصلی انقلاب، آقا امام زمان (عج) می سپاریم.
ایشان در ادامه اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به امپراطوری بزرگ و باشگاه بزرگ قدرت جهانی تبدیل گشته است. دنیا از این فضای انسجام، وحدت، تحول و پیشرفت عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد. باید بدانند ایران اسلامی کشوری اثرگذار در منطقه است و هیچ اراده، دشمن و کشوری نمی تواند در مقابل این ملت ایستادگی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: در این جنگ ترکیبی که شروع شده است، بطور قطع ملت بزرگ ما در انتها پیروز هستند، کسانی که این سناریوها را ایجاد کردند و از توان بیرون و داخل استفاده کردند هنوز پی به جایگاه ملت ایران نبرده اند. تنها امید دشمنان این بود که بتوانند با اغتشاش و ناآرامی و بی ثبات سازی و جنگ داخلی کار خویش را دنبال کنند، اما دیدند که ملت ایستادگی کرده و کشور در مسیری قرار می گیرد که همان رشد و توسعه است و دولت هم با جرات و جسارت به کار خود ادامه می دهد.
سعادتی اظهار نمود: مجلس، دولت و قوه قضاییه یک کاسه و یک جهت و در راه وحدت و انسجام زیر نظر مقام معظم رهبری برای تحول در زندگی مردم و معیشت آنها تلاش می کنند.
ایشان در ادامه اظهار داشت: در نشست با معاون اول رئیس جمهور اشاره کردم که باید محور اصلی اقدامات مجلس و دولت حل مشکلات معیشتی مردم باشد و با رانت خواران و زیادی خواستار که عامل اصلی فضای موجود هستند برخورد کنند.
او همینطور به معرفی هرچه سریعتر وزیر کار اشاره و تصریح کرد: باید وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سریع تر معرفی شود، چونکه از نظر اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و توجه به پا برهنه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. مبحث دیگر هم پشتیبانی از تولیدکنندگان است که در حوزه های صنعت و کشاورزی باید به تولیدکنندگان دقت کنیم.
نماینده مردم بابل با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه صنعت و کشاورزی به کشاورزان ظلم شده است، اظهار داشت: علیرغم بالا بودن قیمت میوه در بازار، نارنگی بر روی درخت با قیمت ۳۰۰۰ تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۵۰۰۰ تومان خریداری می شود که باید افزایش پیدا کند.
سعادتی با تکیه بر این که متاسفانه قیمت خرید برنج با تاخیر اعلام می شود، اظهار داشت: باید از کشاورزانی که بیمه آنها هم پرداخت نشده حمایت شود. امیدوارم وزارت نیرو هم سریع تر به مسائل و مشکلات زیرساختی استان و شهرستان حوزه انتخابیه در زمینه آب آشامیدنی، فاضلاب، سد و اتمام کار آبرسانی به شهرهای گروه الف اقدام نماید.
او در آخر اظهار داشت: امیدوارم باتوجه به حساسیت مجلس و پیگیری های مداوم برای حل مسائل معیشتی مردم شاهد این باشیم که با تصمیمات مجلس و اجرای دقیق دولت و استانداران بتوانیم خدمات شایسته ای را به ملت و کشور عرضه نماییم.




منبع:

1401/07/19
14:55:06
5.0 / 5
346
تگهای خبر: اجتماعی , بازار , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ