معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تکریم پیشکسوتان عرصه هنر مهم ترین وظیفه حوزه هنری وزارت ارشاد است

تکریم پیشکسوتان عرصه هنر مهم ترین وظیفه حوزه هنری وزارت ارشاد است

به گزارش پرسی بلاگ، مشهد ـ معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تکریم پیشکسوتان عرصه هنر از مهم ترین وظایف حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محمود سالاری در حاشیه سفر ۱۴۵ نفر از هنرمندان پیشکسوت کشور به مشهد در جمع خبرنگاران تکریم پیشکسوتان عرصه هنری را از مهم ترین وظایف حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دانست و اظهار نمود: این اقدامات با هدف ایجاد انگیزه برای جوانان و علاقه مندانی است که می خواهند مسیر هنروی را سالم و سلامت طی کنند.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد پشتیبانی از هنرمندان پیشکسوت کشور اضافه کرد: افق ما ایجاد شادی و نشاط برای این قشر از جامعه هنری است و تلاش بر اینست که این استادان در هیچ حوزه ای دغدغه نداشته باشند.
وی افزود: هنرمندان پیشکسوت کشور، دارای قرن ها تجربه هستند که هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر بهره مندی از تجارب آنها، حمایت در عرصه تولید، نشر و چاپ آثار این استادان است.
سالاری اظهار داشت: علاوه بر این اهداف، حمایت های پزشکی و درمانی و همینطور کوشش برای تأمین مسکن این افراد از اولویت هاست که با عنایت به منابع موجود به دنبال تحقق آن هستیم تا رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان آوریم.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان نمود: بیشتر هنرمندان به دنبال حقیقت بوده اند که بعد از روشنگری رهبر معظم انقلاب در مورد وقایع اخیر، خویش را از این مسیر بی راهه کنار کشیدند.
وی اضافه کرد: بعضی از هنرمندان هم که یک سری اتفاقات، سبب غلبه احساسات بر خردشان شد و تصمیمات اشتباهی دریافت کردند، گرفتاری هایی را ایجاد کردند.
سالاری افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش راه برون رفت از اتفاقات اخیر و دسیسه های دشمنان که همیشه پشت این جریان ها قرار دارد را برای همه تبیین کردند که مورد توجه هنرمندان قرار گرفت.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری دال بر این بود که همه هنرمندان این سرزمین در امنیت و آسایش خواهند بود و کسی از دایره عنایات و عطوفت جمهوری اسلامی بیرون نخواهد ماند.

1401/07/12
21:35:11
5.0 / 5
423
تگهای خبر: آثار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ