توسط انتشارات شهید كاظمی؛

شبیه بزودی منتشر می شود

شبیه بزودی منتشر می شود

به گزارش پرسی بلاگ، کتاب شبیه با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی بزودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب «شبیه» با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی بزودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر می شود.
این کتاب زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آنها تغییر می کند.
فائضه غفار حدادی نویسنده جوان و انقلابی نهمین کتابش را در چارچوب یک رمان نوشته که بزودی روی پیشخوان کتابفروشی ها جای می گیرد.
وی در کارنامه نویسندگی اش پنج کتاب با مبحث دفاع مقدس، دو سفرنامه و یک روزنوشت در رابطه با کرونا دارد؛ ولی این دفعه قالب رمان را در خدمت قوت قلم و توانایی اش در انتخاب سوژه های خوب درآورده است. رمانی که حول یک هسته جذاب و مستند شکل گرفته و پر و بال می یابد.
این کتاب خواننده اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به جاهای مختلف می برد. به بیدای عربستان، به بستنی فروشی های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر بعد از ظهور!
سوژه رمان و جسارت نویسنده در به تصویر کشیدن مکانها و زمان های متفاوت و استفاده از شخصیت های فرعی عجیب مانند پیامبر و حاج قاسم از عواملی است که به نظر می آید بتواند مخاطبان زیادی را برای این کتاب دست و پا کند.


منبع:

1401/07/12
09:37:43
5.0 / 5
347
تگهای خبر: بازار , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ