با خاطراتی از شهید روح الله قربانی؛

شروع پویش کتابخوانی دلتنگ نباش

شروع پویش کتابخوانی دلتنگ نباش

به گزارش پرسی بلاگ، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، پویش کتابخوانی با محوریت کتاب دلتنگ نباش توسط بنیاد روایت فتح و فرهنگسرای رسانه و بنیاد قرآن شروع شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی است که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس، با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، به همین مناسبت، بنیاد روایت فتح با مشارکت فرهنگسرای رسانه و بنیاد قرآن، پویش کتابخوانی جدیدی را بر مبنای کتاب «دلتنگ نباش» برگزار می کنند.
این پویش در جهت معرفی الگوهای ناب از دل گنجینه های دفاع مقدس و ارتقای فرهنگ مطالعه در کشور راه اندازی شده و جوایز نفیسی را برای نفرات برتر درنظر گرفته است.
کتاب «دلتنگ نباش»، خاطراتی از شهید روح الله قربانی، جلد چهاردهم از مجموعه مدافعان حرم به قلم زینب مولایی است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.
این کتاب ضمن مروری بر خاطرات این شهید مدافع حرم، ابعاد جدیدتری از زندگی خانوادگی و اجتماعی او را به رشته تحریر درآورده است. این کتاب فاخر در سال ۱۳۹۸ مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ایشان تقریظی بر این کتاب نوشتند.
بر اساس این گزارش، این پویش فعالیت خویش را از امروز شروع کرده و تا ۷ مهرماه ادامه می یابد. جوایز نفیس و سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر این پویش درنظر گرفته شده است.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می توانند به سایت «کتاب جنگ» به آدرس www.Ketabjang.com رجوع کنند.


منبع:

1401/06/23
10:49:29
5.0 / 5
699
تگهای خبر: اجتماعی , شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ