معاون سیمای صداوسیما مطرح كرد؛

ایران نوشت امیدآفرین است

ایران نوشت امیدآفرین است

به گزارش پرسی بلاگ، محسن برمهانی اظهار داشت: نمایشگاه ایران نوشت امیدآفرین است و ما آماده هستیم که برای کمک هر چه بیشتر به تجاری سازی شخصیت ها به میدان بیاییم.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صدا و سیما در بازدید از هشتمین نمایشگاه ایران نوشت با بیان اینکه این نمایشگاه نشان دهنده بضاعت جدی حوزه نوشت افزار در کشور است، اظهار داشت: اینکه مبحث بازارسازی فرهنگی محصولات جانبی شخصیت ها به صورت قانونی و نظام مند در محصولات دیده می شود، از افقی روشن حکایت دارد.
وی بضاعت بخش تولید و طراحی محصولات را کافی توصیف کرد و اظهار داشت: اگر فرآیند تجاری سازی این محصولات به خوبی انجام نمی گیرد، بخشی به خاطر نظام توزیع و قسمتی دیگر به خاطر عمل رسانه ای است.
برمهانی افزود: آماده هستیم که برای کمک هر چه بیشتر به تجاری سازی شخصیت ها به میدان بیاییم. در نظام تولید هنری که سود از فرآیند تولید حاصل می شود، کسی به فکر تجاری سازی نیست، ازاین رو تا وقتی که تولیدکننده سود خویش را از فرآیند تولید برنامه کسب کند، دغدغه تجاری سازی نخواهد داشت. تولیدکنندگان و طراحان نوشت افزار به کمک آمده اند تا رسانه را به دنبال خود ببرند و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بزنند.
وی ضمن اشاره به اینکه کار فعالان نوشت افزار چشم رسانه را باز می کند، اظهار داشت: اغلب شخصیت هایی که در این نمایشگاه دیده می شود، محصولات صدا و سیما هستند و همین مبحث رسانه ملی را برای حضور بیشتر در این بازار، ترغیب می کند.
برمهانی به نقش دولت در فرآیند تولید محصول اشاره نمود و افزود: صنعت سریال سازی یکی از کشورهای همسایه در هفت هشت سال گذشته رشد خوبی داشته است، چونکه با کمترین قیمت و بیشترین پشتیبانی، تولیدات را به بازار جهانی می رساندند و با این حمایت حاکمیتی باعث شدند رشد خوبی در این صنعت صورت گیرد.
وی در بیان مزیت های فعالان حوزه نوشت افزار، برگزاری نمایشگاه ایران نوشت را امیدآفرین خواند و اظهار داشت: در حوزه نوشت افزار دغدغه لازم برای بازارسازی وجود دارد، ازاین رو میتوان همکاری سازنده رسانه ملی با فعالان این حوزه را شاهد بود.


منبع:

1401/06/18
11:28:29
5.0 / 5
388
تگهای خبر: بازار , تولید , صنعت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ