سفارش برای استخدام پذیرفته نیست

سفارش برای استخدام پذیرفته نیست

به گزارش پرسی بلاگ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن یادآوری اهمیت شفافیت در فعالیت شرکتهای زیرمجموعه این سازمان، بر لزوم پایداری و استمرار در راه سالم سازی فعالیت شرکت ها و پرهیز از حاشیه ها تاکید کرد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی در بازدیدی سرزده از شرکت کار و تأمین که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن اشاره به مأموریت شرکت کار و تأمین در زمینه تأمین نیروی انسانی واحدهای ستادی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی، خاطرنشان کرد: عمده نیروهای شرکتی از قشر محروم جامعه هستند که همواره حامی و یار و یاور انقلاب و نظام بوده اند و شرکت کار و تأمین باید در احقاق همه حقوق قانونی این گروه از شاغلان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی، تلاشی ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی و شرکتهای زیر مجموعه آن، متعلق به مردم و بیمه شدگان هستند و همه ما وظیفه داریم فارغ از پست و موقعیت، در خدمت بیمه شدگان و بازنشستگان باشیم و نیروهای شرکتی هم نقشی ویژه در جلب رضایت مردم از عملکرد واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی دارند.

موسوی با تاکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه مأموریتی خود اضافه کرد: بعنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هیچگاه راضی به نشستن در اتاق و پشت میز اداری خود نیستم، مگر در مواردی که الزامی بر حضور در اتاق کار وجود داشته باشد.

وی خواهان توجه بیشتر در زمینه جذب نیروهای زبده، باتقوا، کارآمد و انقلابی برای اشتغال در واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی شد و مدیرعامل و مدیران شرکت کار و تأمین را مأمور کرد این موارد را به صورت ویژه پیگیری و در عین حال مطالبه گر حقوق افراد باشند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به این که همواره وام دار دین، شهدا و انقلاب هستیم و باید نه در شعار بلکه در عمل، التزام و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام را اثبات نماییم، اضافه کرد: سالم سازی سیستم از اولویت های جدی سازمان تأمین اجتماعی است و تمام تصمیمات و اقدامات باید در قالب قانون و مقررات نظام انجام بگیرد. در مبحث استخدام نیروها هیچ گونه سفارش یا تبعیض برای هیچ شخصی در کار پذیرفته نیست و باید جلوی این گونه مسائل گرفته شود.

وی ادامه داد: بعنوان مدیران انقلابی باید تمام تلاش خویش را جهت پیشگیری از تعارض منافع داشته و اجازه تخلف را نداده و اگر از قبل هم مورد خلاف قانونی در جریان بوده، آنرا متوقف نماییم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، موسوی همینطور اظهار داشت: نباید در امور شرکت ها، حاشیه بر متن غلبه کند. باید در سالم سازی محکم و استوار بوده و با محور قرار دادن شفافیت در کارها پیگیر احوال و بلندگوی مطالبات نیروهای شرکتی استان ها باشید، چونکه توجه به این نیروها از اولویت های ماست. تعاملات با سازمان تأمین اجتماعی را جدی بگیرید و تلاش کنید تمام کارها به صورت شفاف صورت گیرد.




منبع:

1401/06/07
13:00:27
5.0 / 5
462
تگهای خبر: اجتماعی , انسانی , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ