دكه نشریات؛

بررسی چالش های صنعت آسانسور در شماره جدید دنیای سرمایه گذاری

بررسی چالش های صنعت آسانسور در شماره جدید دنیای سرمایه گذاری

پرسی بلاگ: به گزارش پرسی بلاگ، مهم ترین چالش های صنعت آسانسور کشور و راهکارهای برون رفت از آن در شصت و هشتمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه گذاری توسط مدیران و صاحب نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، در شصت و هشتمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه گذاری» مهم ترین چالش های صنعت آسانسور کشور و راهکارهای برون رفت از آن توسط مدیران و صاحب نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه «دنیای سرمایه گذاری» مصاحبه هایی با علی بلوکی، مدیرعامل شرکت کارآمد با عنوان «سرعت پیشرفت شرکتهای کوچک در صنعت آسانسور کم است»، حمید جلوخانی، مدیرعامل گروه مهندسی آساکُد با مبحث «سیاست های دولت در جهت پشتیبانی از تولید نیست»، مهدی اکبرپور، مدیرعامل شرکت لیان پیشرونیک پایتخت با عنوان «استفاده از قطعات تقلبی در صنعت آسانسور باعث افزایش خسارت می شود»، محمدمهدی یاوری، مدیرعامل شرکت هیدروپک آسانسور با مبحث «رشد سرمایه گذاری در تولید با استفاده از سیاست های تشویقی» و ایرج نیازی، نایب رئیس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته با عنوان «کاهش ۹۰ درصدی حوادث در صنعت آسانسور» به چاپ رسیده است. همینطور در این بخش، بهنام صفری، مدیر فنی گروه مهندسی آساکُد، به مهم ترین راهکارهای صرفه جویی انرژی و هزینه ساخت در آسانسور پرداخته است.
در بخش اقتصاد بازار شصت و هشتمین شماره از این نشریه هم گفت وگوهایی با محمدحسین متقی زاده، رئیس هیات مدیره اپراتور دانش بنیان آی تی ساز با مبحث «ارائه خدمات بانکی، بیمه ای و بورسی در بستر هوش مصنوعی»، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با عنوان «رضایت مشتریان ضامن افزایش سودآوری است»، سید محمدرضا فرحی، مدیرعامل بیمه بازار با مبحث «فروش آنلاین بیمه بر بستر فناوری های نوین»، ناصر مرادی، مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت با عنوان «ارائه خدمات شبکه ای مبتنی بر نیاز سازمان ها در سرتاسر کشور» و عباسعلی حقانی نسب، رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف با مبحث «زیان اقتصاد مولد از عدم تصویب قانون مالیات بر سوداگری» انجام شده است.
در بخش دنیای انرژی این شماره هم مصاحبه هایی با عبدالغنی امینی، مدیرعامل کانون پیشگامان توسعه انرژی با مبحث «۹۹ درصد مدیران صنایع انرژی بوشهر غیربومی هستند» و محسن واعظ تهرانی، مدیرعامل مجموعه کارخانجات مادر تخصصی عایق آسیا با عنوان «قیمت و کیفیت مولفه های اصلی مشتری مداری» انتشار یافته است. همینطور گزارشی با مبحث «افزایش سهم ایران از تجارت جهانی گاز با استفاده از دیپلماسی انرژی» از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش است.
در بخش دنیای صنعت شصت و هشتمین شماره جدید این ماهنامه هم گفت وگوهایی با علی صدرالهی، مدیرعامل شرکت مبل تاچ با مبحث «رواج مواد اولیه بی کیفیت در صنعت مبلمان»، سید مهدی حسینی، مدیر فروشگاه های شرکت صنعتی رویال هوم با عنوان «رکود خرید و فروش در بازار مبل نمایان است»، حمید صمیمی، مدیرعامل برند ارژنگ با مبحث «ورود به بازارهای جهانی با تولید کالاهای دکوراتیو ایرانی»، صلاح شرافت، مدیرعامل شرکت شرافیت با عنوان «زیرساخت کافی برای افزایش تولید وجود ندارد» و همینطور پوریا میرعشقی، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه فناوری تیوان با مبحث «به بومی سازی محصولات توان بخشی دست یافته ایم» و عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با عنوان «دخالت دولت در سطح بنگاهی کمکی به بهبود کسب و کار نمی کند» انتشار یافته است.
در بخش اقتصاد کلان این نشریه هم مصاحبه هایی با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با مبحث «توزیع کالاهای اساسی از راه کالا برگ الکترونیکی» و مسعود دانشمند، دبیرکل خانه اقتصاد ایران با عنوان «در توافقات برجام منافع اقتصادی باید در اولویت باشد» انجام شده است. همینطور یادداشتی با مبحث کاهش انگیزه سرمایه گذاری با افزایش تورم توسط فرخ گلباز، دکتری تخصصی مدیریت رفتار سازمانی به رشته تحریر درآمده است.
شصت و هشتمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه گذاری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۰۴صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1401/06/02
17:25:54
5.0 / 5
771
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ