رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

به گزارش پرسی بلاگ، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق در غالب نقاط کشور، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی و برخی نقاط غرب کشور اطلاع داد.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا در رابطه با شرایط جوی کشور اظهار نمود: روزهای شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ مردادماه) در مناطقی از شمال غرب، جنوب و شرق سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استانهای تهران، البرز و مازندران و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، روز دوشنبه (۳۱ مردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، مناطقی از غرب هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر و روزهای سه شنبه و چهارشنبه (یک و دو شهریورماه) در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می شود.

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده برای نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه در بعضی نقاط جنوب غرب و غرب کشور پدیده غبار باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

ضیاییان افزود: در پنج روز آینده شرق دریای عمان، روزهای شنبه و یکشنبه تنگه هرمز و شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج پیشبینی می شوند.

رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در رابطه با وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده هم اظهار نمود: آسمان تهران فردا (۳۰ مردادماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۳۱ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

ضیائیان در انتها اظهار داشت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد ماه) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.




1401/05/29
10:31:42
5.0 / 5
429
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ