تا پایان مهرماه؛

مهلت ارسال اثر به همایش ملی ایرانشناسی استان ها تمدید گردید

مهلت ارسال اثر به همایش ملی ایرانشناسی استان ها تمدید گردید

به گزارش پرسی بلاگ مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها با مبحث تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد تا آخر مهرماه تمدید گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد»، به علت استقبال کم نظیر پژوهشگران تمدید گردید و زمان برگزاری آن به تاریخ ۱۰ آبانماه ۱۴۰۱ تغییر یافت. همینطور مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا آخر روز ۳۰ مهرماه تمدید گردید.
مقالات برگزیده چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد»، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده و کلیه مقالات در پایگاه های استنادی نمایه خواهند شد.
چهارمین همایش ملی ایران شناسی استان ها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» توسط بنیاد ایران شناسی با هدف طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامونِ تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد؛ و دیگر، شناسایی و معرفی جدید ترین یافته های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ استان و با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.
این همایش دارای فراخوان ارسال مقاله در سه محور با مبحث های: «باستان شناسی و تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد» است.

1401/05/19
12:05:44
5.0 / 5
528
تگهای خبر: انسانی , كتاب , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ