همزمان با شروع ماه محرم؛

آغاز پویش مطالعاتی از حسین (ع) بخوانیم

آغاز پویش مطالعاتی از حسین (ع) بخوانیم

به گزارش پرسی بلاگ پویش مطالعاتی از حسین (ع) بخوانیم همزمان با ماه های محرم و صفر توسط انتشارات به نشر شروع شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) درباره برگزاری پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم…» اظهار داشت: این پویش همزمان با ماه محرم و صفر و با هدف معرفی و عرضه کتاب های خوب، فاخر و متقن درباره امام حسین (ع) و واقعه عاشورا، انتشارات به نشر طرحی متفاوت در روزهای محرم و صفر برگزار می نماید. در این طرح هشت کتاب برای گروههای سنی مختلف از بین آثار پرتعدادی که به نشر در این مورد دارد، توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شده است. مطالعه هر یک از این آثار به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کمک می نماید تا نسبت به شخصیت سید و سالار شهیدان و سایر شخصیت های حاضر در عاشورا و هم نسبت به اصل این قیام و تبیین آن، شناخت و معرفت خوبی پیدا کنند.
سعیدی اضافه کرد: این طرح در چارچوب سیزدهمین پویش مطالعاتی به نشر و با شعار «#از حسین بخوانیم» به‎ طور گسترده و با همکاری ارگان های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: «یک دختر بی‎ گوشواره» و «بچه های عاشورا» ویژه کودکان، «داعشی و عاشقی» و «گوشه ششم عاشقی» ویژه نوجوانان، «عقیله»، «مسلم ‎بن ‎عقیل شهید جاوید»، «قصه های روضه»، و «شهادت نامه امام حسین و شهیدان کربلا» ویژه بزرگسالان، هشت عنوان منبع پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم…» هستند.
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) اضافه کرد: با هدف ارج گذاری به افرادی که در این پویش مشارکت می کنند، ۱ جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی و ۵ جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی برای این پویش در نظر گرفته شده است. علاقمندان و مخاطبان تنها با تهیه یکی از این ۸ عنوان و ارسال کد انحصاری داخل کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹ در پویش شرکت کرده و در قرعه کشی حضور خواهند داشت.
سعیدی اظهار داشت: منابع این پویش علاوه بر کتابفروشی های آستان قدس رضوی، در سایر کتابفروشی های معتبر سراسر کشور عرضه خواهد شد، همینطور تهیه این منابع و هم مطالعه بروشور معرفی این هشت کتاب از درگاه اینترنتی Behnashr.com و سایر راه های ارتباطی به نشر هم امکان پذیر است.
مدیرعامل به نشر همینطور اضافه کرد: برگزاری نشست های نقد و بررسی، خوانش، تبلیغات محیطی، ترویج و معرفی آثار در فضای مجازی از دیگر بخش های پویش مطالعاتی «از حسین (ع) بخوانیم…» است و بخش ویژه فضای مجازی با هدف ترویج و معرفی هر چه بهتر این کتاب ها با هشتگ #از حسین بخوانیم به ایجاد موج فرهنگی در فضای مجازی می پردازد.
سعیدی در مورد دو پویش گذشته انتشارات به نشر هم اظهار داشت: قرعه کشی پویش «آبی ها» برگزار و برگزیدگان مشخص و پرداخت جوایز آنان در نخستین فرصت انجام می شود و قرعه کشی پویش مطالعاتی «سیره پیامبر (ص) به روایت امام رضا (ع)» هم به زودی برگزار می شود.

1401/05/08
18:45:24
5.0 / 5
413
تگهای خبر: آثار , شركت , فروش , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ