آمادگی ۱۰۰درصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در جنوب کشور

آمادگی ۱۰۰درصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در جنوب کشور

به گزارش پرسی بلاگ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی صدرصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان جنوبی کشور خبرداد.


محمد حسن نامی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه هم افزایی مدیریت که در مصلی امام خمینی(ره) درحال برگزاری است، درباره آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان جنوبی کشور به ایسنا اظهار داشت: با عنایت به اخطار قرمز سازمان هواشناسی کشور احتمال جاری شدن سیل در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس تا آخر هفته جاری وجود دارد. این سیل الان در بخش هایی از سیستان و بلوچستان جاری شده که تابحال خسارت جانی نداشته است.
وی افزود: از زمان اعلام اخطار هواشناسی، سازمان مدیریت بحران آمادگی صد درصدی خویش را برای مقابله با سیل احتمالی اعلام نموده و مدیران بحران استان ها و همینطور دستگاههای امدادی، خدماتی و انتظامی را در این استان ها به حالت آماده باش درآورده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران مراکز استان و شهرستان ها در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت بروز هرگونه اتفاق در محل حادثه حاضر باشند و به مردم کمک کنند.
در همین زمینه بخوانید:
تجارب و عبرت های یک سیل در میانه تابستان
بی گدار به آب نزنیم/ هشدارهایی برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی

نامی همینطور رسانه ها را بازویی مهم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی چه در زمان بحران و چه در شرایط عادی و قبل از وقوع حوادث و بحران ها توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه خبرگزاری ایسنا هم با نگاهی صحیح و حرفه ای به مبحث بحران پرداخته تلاش دارد تا در کنار انتشار اخبار، نسبت به عرضه آموزش و فرهنگسازی هم اقداماتی را انجام دهد که این رویکرد خوبی است.



1401/05/04
22:08:39
5.0 / 5
399
تگهای خبر: آموزش , اطلاع رسانی , خدمات , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ