توسط فرهنگسرای اندیشه؛

حلقه ادبی پنجره بعد از ۲سال وقفه بازگشایی می شود

حلقه ادبی پنجره بعد از ۲سال وقفه بازگشایی می شود

پرسی بلاگ: حلقه ادبی پنجره بعد از 2 سال وقفه به علت همه گیری کرونا توسط فرهنگسرای اندیشه باردیگر کارش را از سر می گیرد. اولین جلسه دور جدید این حلقه شنبه 1 مردادماه برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، اولین ویژه برنامه از سلسله جلسات «حلقه ادبی پنجره» بعد از دو سال وقفه به سبب همه گیری کرونا در فرهنگسرای اندیشه فعالیت خودرا مجدداً از سر می گیرد.
حلقه ادبی پنجره یکی از گروههای ادبی است که توسط سیدحمیدرضا برقعی شاعر نام آشنای کشور در شهر قم تأسیس شده و کارهای ادبی متنوعی را انجام می دهد. این حلقه ادبی از زمان تأسیس تا به امروز جلسات مستمری را با حضور سیدحمیدرضا برقعی و سیدمحمدجواد شرافت در ۲ شهر قم و تهران برگزار کرده و محفلی برای شعرخوانی شاعران جوان فراهم نموده است.
در این جلسات عموم علاقه مندان و شاعران نوقلم می توانند اشعار خود در سبک های مختلف خصوصاً اشعار آئینی را عرضه نموده تا توسط ۲ شاعر حاضر در جلسه نقد و بررسی شود.
همزمان با فراگیری ویروس کرونا و به سبب رعایت ملاحظات بهداشتی، حلقه ادبی پنجره تعطیل شد اما بعد از ۲ سال و با درخواست های مستمر علاقه مندان و پیگیری فرهنگسرای اندیشه، دور جدید این جلسات در این فرهنگسرا از سر گرفته می شود تا علاقه مندان و شاعران جوان بتوانند آثار خودرا در محفلی بزرگ قرائت کرده و نقد شوند.
نخستین جلسه از دور جدید «حلقه ادبی پنجره» شنبه ۱ مردادماه از ساعت ۱۸ با حضور سیدحمیدرضا برقعی و سیدمحمدجواد شرافت در فرهنگسرای اندیشه انجام می شود. از این روی از شاعران جوان دعوت می شود تا آثار خودرا برای قرائت در این نشست آماده کنند. شعرخوانی شاعران مطرح حاضر در جلسه نیز اختتام بخش برنامه های این حلقه ادبی خواهد بود.

1401/04/30
18:00:13
5.0 / 5
373
تگهای خبر: آثار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ