توسط مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری؛

چهارمین نشست تخصصی میهمان با حضور شاه آبادی

چهارمین نشست تخصصی میهمان با حضور شاه آبادی

به گزارش پرسی بلاگ چهارمین نشست تخصصی میهمان برای دیدار با چهره های ماندگار داستان ایرانی با حضور حمیدرضا شاه آبادی چهارشنبه ۲۹ تیر در در حوزه هنری برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مرکز آفرینش های ادبی از اواخر سال گذشته، نشست های تخصصی و صمیمی با چهره های ماندگار داستان نویسی ایران در سالن طاهره صفارزاده برگزار می نماید. محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و داود امیریان میهمانان قبلی این برنامه بودند. حمیدرضا شاه آبادی، از نویسندگان مطرح کشور در نشست جدید «مهمان» حضور خواهد داشت که با اجرای تیمور آقا محمدی در سالن طاهره صفارزاده برگزار می گردد.
حمیدرضا شاه آبادی (زاده ۱۳۴۶، تهران) پژوهشگر تاریخ، داستان نویس و نمایش نامه نویس معاصر است. وی از نویسندگان در حوزه ادبیات نوجوان و بزرگسال و یکی از مدیران با سابقه در نشر با تجربه مدیریت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات مدرسه است.
وی آثار مکتوب بسیاری دارد که همچون آنها دیلماج و لالایی برای دختر مرده است. برخی آثار وی در جشنواره های مختلف جوایز بسیاری کسب کرده اند.
وی در سال ۱۳۹۸ هجری شمسی برای رمان «دروازه مردگان» برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد. همینطور در سال ۲۰۲۰ میلادی از جانب انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در سال ۲۰۲۱ میلادی از جانب کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بعنوان کاندیدای جایزه ادبی آسترید لیندگرن ارائه شد.
چهارمین نشست «مهمان» روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار می گردد و حضور برای اصحاب رسانه و عموم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آزاد است.


منبع:

1401/04/28
21:38:41
5.0 / 5
629
تگهای خبر: آثار , جشنواره , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ