فرماندار مراوه تپه خبر داد

مراوه تپه رتبه نخست خرید تضمینی گندم در گلستان

مراوه تپه رتبه نخست خرید تضمینی گندم در گلستان

گلستان فرماندار مراوه تپه اظهار داشت: شهرستان مراوه تپه در تحویل تولید گندم به مراکز دولتی در جایگاه نخست قرار گرفته است.


لقمان قربانی امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان مراوه تپه، ضمن قدردانی از اعضای این کارگروه اظهار نمود: مدیریت و نظارت شما بر فعالیت خبازان باعث رضایت مردم شده و این شهرستان در حوزه تحویل گندم به مراکز دولتی رتبه نخست را در استان گلستان کسب کرده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از سطح تولید گندم این شهرستان در سال زراعی جاری، اضافه کرد: خوشبختانه تابحال ۷۰ هزارتن گندم در مراوه تپه ساخته شده است البته مناطق کوهستانی همچنان درحال برداشت هستند.
فرماندار مراوه تپه ضمن اشاره به این که تابحال نزدیک ۶۰ هزار تن به مراکز خرید دولتی تحویل داده شده است، بیان نمود: با رسیدن به شاخص 100 درصدی در این عرصه، شهرستان مراوه تپه در تحویل تولید گندم به مراکز دولتی در جایگاه نخست قرار گرفته است.
قربانی با تاکید بر این که برای رفاه حال مردم با خبازان متخلف برخورد خواهیم کرد، در مورد برنامه پخت خبازان در روز عید قربان، اظهار داشت: برای تأمین نان مورد نیاز مردم در روز عید سعید قربان خبازی ها تعطیل نیستند و پخت نان انجام خواهد گرفت.




منبع:

1401/04/18
22:05:11
5.0 / 5
616
تگهای خبر: تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ