توسط یك بازی ساز مستقل مسلمان؛

بازی ضدصهیونیستی شوالیه های الاقصی منتشر گردید

بازی ضدصهیونیستی شوالیه های الاقصی منتشر گردید

پرسی بلاگ: بازی ضد صهیونیستی شوالیه های الاقصی منتشر گردید و روی فروشگاه استیم قرار گرفت.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، بازی ضد صهیونیستی شوالیه های الاقصی بتازگی انتشار یافته و روی فروشگاه استیم قرار گرفته است.
یک بازی ساز مستقل مسلمان به نام Nidal Nijm یا نضال نجم، به تنهایی با کمک Unreal Engine به ساخت بازی ای ضد صهیونیستی به نام Fursan al-Aqsa یا شوالیه های الاقصی پرداخته است.
این بازی بتازگی بر روی فروشگاه استیم انتشار یافته و علاوه بر کامپیوتر دو نسخه دیگر برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ دارد.
Fursan al-Aqsa: The Knights of the Al-Aqsa Mosque یک بازی اکشن سوم شخص است که در آن مراحل متنوعی از مخفی کاری با سلاح سرد، تیراندازی، حمله با تانک و … وجود دارد. بازی اهتمام دارد با نگاهی که اعراب و فلسطینیان را تروریست می داند، روبرو شود. بازیکن باید با انجام ماموریت هایی، صهیونیست ها را از میان بردارد. بازی دارای خشونت بالایی است و از سیستم رده بندی سنی برزیل، رده ۱۸+ سال را دریافت کرده است. امکان بازی چند نفره روی یک صفحه نمایش (Split Screen) همچون خاصیت های Fursan al-Aqsa است.
همچنین Nidal Nijm یا نضال نجم، ین بازی ساز مستقل ساکن کشور برزیل است و بازی در چند زبان انگلیسی، عربی، پرتقالی (برزیلی) و چینی ساده انتشار یافته است.


منبع:

1401/04/11
19:55:10
5.0 / 5
588
تگهای خبر: سیستم , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ