کدومو و توپ مارکت رویداد مادر-دختری برگزار کردند

کدومو و توپ مارکت رویداد مادر-دختری برگزار کردند

پرسی بلاگ: سامانه‌ی کدومو (kodoumo.ir) با همکاری توپ مارکت، در روز ولادت حضرت معصومه(س) رویداد مادر-دختری برگزار کردند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، این رویداد که به مناسبت روز دختر برگزار شد، مخصوص مادرانی بود که دختران نوجوان داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، شناختن مسائل نوجوانان دختر و در بین گذاشتن آن با خانواده ها بود. همین طور کاهش فاصله نسلی میان مادران و دختران نوجوان و افزایش مفاهمه و همدلی میان آنان از دیگر خاصیت های این رویداد بود.
مادران و دختران پس از خوشامدگویی تیم کدومو و توپ مارکت، خودرا به جمع معرفی کردند؛ اما این معرفی به شیوه‌ی متفاوتی انجام شد. هر مادر، خودرا جای دختر نوجوانش گذاشت و او را با زبان خودش توصیف و معرفی نمود. همین اتفاق از زبان نوجوانان دختر هم افتاد.
بعد از این عرصه برای ورود تسهیلگران و روانشناسان حوزه‌ی نوجوان آماده شد. در این رویداد، خانم آسیه حسینی نیکو و خانم فاطمه نظریان، بعنوان روانشناس نوجوان و تسهیلگر حوزه‌ی نوجوان حضور داشتند.
در ادامه، نوجوانان به همراه یک تسهیلگر به محیط مجزایی دعوت شدند و درباره‌ی دغدغه هایشان با مربی مربوط به گفتگو نشستند. یکی از سوالاتی که آنها به آن پاسخ دادند این بود که از نظرشان دغدغه‌ی مادرشان راجع به آنها چیست. همین طور راجع به دغدغه های خودشان صحبت کردند. همین اتفاق در جمع مادران نیز با حضور کارشناس صورت گرفت و گفتگوهای چالشی و البته جذابی در گرفت.
با هدایت کارشناسان، مادران و دختران در جریان دغدغه های واقعی هم قرار گرفتند و طی یک گفتگوی مفید، توانستند به درک و مفاهمه‌ی بهتری از جهان همدیگر برسند. انجام بازی های دسته جمعی و گروهی، پذیرایی، تقدیم هدایای فرهنگی و … از دیگر برنامه های این رویداد بود.
کدومو بعنوان دستیار رسانه ای والدین، با کمک باشگاه خانواده‌ی خود، این رویدادهای خانوادگی را برگزار می نماید و هدف آن کمک به توانمندسازی خانواده ها در تربیت رسانه ای کودک و نوجوان است. توپ مارکت بعنوان مرجع امن برنامه های سالم و مفید، همیار کدومو در این رویداد بود. والدین بوسیله استفاده از توپ مارکت به تعداد زیادی از نرم افزارهای سالم کودک و نوجوان دسترسی پیدا می کنند و با انبوهی از محتوای سالم مواجه می شوند.



منبع:

1401/03/17
11:53:40
5.0 / 5
434
تگهای خبر: نرم افزار , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ