تولیت آستان قدس رضوی:

آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است

آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است

به گزارش پرسی بلاگ مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد مروی در همایش «خرمشهرها در پیش است» در مدرسه علمیه سلیمانه مشهد با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است، اظهار نمود: باید همیشه سالروز این آزادسازی و یاد خرمشهرآفرینان را گرامی داشت.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از راه اقتصاد و منابع طبیعی، آمریکا و همپیمانانش را به چالش نکشید، بلکه ریشه فرهنگ لیبرالی را نشانه گرفته و در طول این ۴۳ سال در مقابل فرهنگ لیبرالی، که تلاش دارد خدا و دین را از زندگی مردم کنار بگذارد، ایستاده است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی بدون عدول از ارزش ها و باوجود همه تحریم های دشمن در حوزه های مختلف علمی همچون پزشکی و دانش بنیان، پیشرفت های قابل توجهی داشته و با عزت و اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده است.
حجت الاسلام مروی ضمن اشاره به سال ها خدمت خود در دفتر رهبری، اظهار نمود: رهبر معظم انقلاب علاوه بر توجه به مسائل کلان کشور نسبت به گرفتاری ها و مشکلات تک تک مردم دغدغه مند و پیگیر هستند و این سیره علمای بزرگ اسلام بوده است.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بعنوان یک حرکت اجتماعی، انقلابی و دینی بی نظیر توسط امام خمینی (ره) بعنوان یک عالم دینی شکل گرفته است، اضافه کرد: ملت ایران با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با نصرت الهی و رهبری حکیمانه امام راحل و هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب، با وجود همه توطئه های دشمنان همچنان با قدرت و عزت بر اصول و ارزش های انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و همچنان با عزت به طی راه نورانی خود ادامه می دهد.
وی طلاب و مبلغان را جهادگران بی ادعای عرصه دفاع و تبلیغ دین خواند و ضمن اشاره به تأکیدات اسلام در مورد کمک به نیازمندان و محرومان و نقل داستان هایی از توجه علمای بزرگ اسلام به رفع مشکلات مردم، اظهار نمود: از منظر اسلام نمی توان متوجه عرصه های معرفتی و عبادی بود اما از مسائل خدماتی و توجه به درد و نیازهای جامعه غافل بود.
حجت الاسلام مروی ضمن اشاره به توجهات رهبر معظم انقلاب به خدمات اجتماعی پیش و بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چه در بلایای طبیعی که جمعیتی از مردم را درگیر می کند و چه موضوعات موردی، هیچ گاه نسبت به زندگی و معیشت مردم بی تفاوتی نبوده و مشکلات مردم را مسئله خودشان می دانند، حتی در مواردی بعضی از مشکلات موردی افراد را که ایشان آگاه می شوند، شخصاً پیگیری می کنند.


منبع:

1401/03/05
16:29:24
5.0 / 5
467
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات , هدایت , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ