نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح كرد

احتیاج به تعریف اخلاق حرفه ای در عرصه لغزنده شورا

احتیاج به تعریف اخلاق حرفه ای در عرصه لغزنده شورا

به گزارش پرسی بلاگ گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورا عرصه لغزنده ای است، اظهار داشت: ما نیازمند تعریف اخلاق خرفه ای برای شوراها هستیم.


غلامرضا منتظری بامداد امروز در اجلاسیه روسای شورای استانهای کشور در گرگان اظهار نمود: اجلاس ها باید بر اساس نظام مسائل شوراها تشکیل گردد و هر اجلاس به صورت پلکانی حداکثر به یک الی دو مساله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.
وی ادامه داد: بعد از احصای نظام مسائل باید نشست مشترک با روسای استانهای مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند ضروریست تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره گشایی مشهود باشد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان ها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به صورت مرتب و برپایه تعیین محدوده زمانی برگزار شود، خاطرنشان کرد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.
وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، تصریح کرد: با عنایت به این که مأموریت های ما مشترک است باید با هدف هم افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.
منتظری با اشاره به اینکه بهتر است در این اجلاس ها روسای کمیسیون های تخصصی مجلس هم دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، امکان دارد این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواهان تدوین یک کتاب حاوی تجربه های تلخ و شیرین شوراها شامل تجربه ها، صدمه ها، خلاقیت ها و غیره شد و تصریح کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهد نمود.
وی بر لزوم رعایت اخلاق حرفه ای توسط شوراها تصریح کرد و اضافه کرد: شورا عرصه لغزنده ای است و ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه ای برای اعضای شوراها هستیم.




منبع:

1401/02/28
13:59:54
5.0 / 5
463
تگهای خبر: كتاب , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ