استاندار تهران مطرح كرد

مسدود شدن گلوگاه های فساد با اجرای طرح اقتصادی دولت

مسدود شدن گلوگاه های فساد با اجرای طرح اقتصادی دولت

پرسی بلاگ: استاندار تهران در پیامی ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، در عین حال بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح درباره طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، تاکید نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در متن پیام محسن منصوری - استاندار تهران و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است:
« سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم نوایی و هم سازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)
ارتباطات حوزه ای بسیار گسترده و پیچیده است که از قامت یک علم واحد فراتر رفته و شاخه های گوناگونی را شامل می شود و هر روز عرصه ای نو از آن پیش روی جامعه بشری گشوده می شود. همین مساله مسئولیت متولیان و فعالان این حوزه میان رشته ای را خطیرتر می کند؛ چنان که امروزه فناوری اطلاعات و شیوه های متعدد استفاده از آن، به بخش جدانشدنی زندگی تبدیل گشته و در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بعنوان یکی از شاخصهای اصلی توسعه و پیشرفت شمرده می شود.
در سالی که از جانب مقام معظم رهبری به نام «تولید: اشتغال آفرین، دانش بنیان» مزین شده از تمامی مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی انتظار می رود با برنامه ریزی و تلاش بیشتر بعنوان رکن مهم اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همکاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیشتر از پیش در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی در جهت توسعه عدالت و رفع نابرابری ها ایفای نقش کنند.
دولت سیزدهم در زمینه مدیریت ارز ترجیحی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای پشتیبانی از اقشار صدمه پذیر و پیشگیری از فساد و رانت، با اصلاح نظام اقتصادی و تغییر رویکرد در پرداخت یارانه ها، دست به جراحی بزرگی زده؛ با اجرای این طرح بزرگ و پرارزش اقتصادی، گلوگاه های فساد، رانت و قاچاق، مسدود و توزیع کالا به صورت عادلانه بخصوص در میان اقشار ضعیف شروع شده است. در چنین شرایطی باید به سمت و سوی اطلاع رسانی صحیح در مورد این طرح حرکت نماییم تا ضمن تبیین دقیق مسأله برای آحاد جامعه، افکار عمومی اقناع شود.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی مدیران، مسؤلان و کارمندان و همه دست اندرکاران ساعی و پرکار عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی استان تهران که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می دارند، امید دارم جهاد تبیین با همت و مساعی شما طلایه داران عرصه رسانه به نحو شایسته صورت پذیرد و حاصل آن ایجاد آرامش بیشتر از پیش در جامعه و سرآغازی برای اصلاح ساختارهای اقتصادی در ایران اسلامی باشد، ان شاءالله.»




منبع:

1401/02/27
11:43:53
5.0 / 5
463
تگهای خبر: اجتماعی , اطلاع رسانی , تولید , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ