ترافیك سنگین در جاده های منتهی به شمال كشور

ترافیك سنگین در جاده های منتهی به شمال كشور

به گزارش پرسی بلاگ رئیس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیكی جاده های كشور از ترافیك سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به استان های گیلان و مازندران اطلاع داد.



سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت جوی جاده های كشور اظهاركرد: گزارش های دریافتی از مراكز كنترل ترافیك در سراسر كشور از آن حكایت می كند كه تا ساعت ۱۷ امروز در محور سراب - اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محور ارومیه - سرو در استان آذربایجان غربی، محورهای توسكستان- شاهرود و خوش ییلاق- شاهرود در استان گلستان و ارتفاعات محور فیروزكوه برف در حال باریدن است. در این شرایط لازم است رانندگان قوانین و مقررات مربوط به رانندگی در شرایط برفی را رعایت نمایند.

وی با اشاره به اینكه در بیشتر محورهای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش برف گزارش شده است، اظهار داشت: در محور میانه - زنجان در استان آذربایجان شرقی هم بارش باران گزارش شده و در ارتفاعات استان های مازندران و اردبیل مه گرفتگی و كاهش دید وجود دارد.

رئیس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا افزود: در بیشتر محورهای استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان و كرمان هم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاك گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیكی جاده های كشور هم اظهار داشت: در راه جنوب به شمال محور هراز در محدوده های مشاء، پلور تا آب اسك و گزنك ترافیك نیمه سنگین است. در راه جنوب به شمال محور فیروزكوه در محدوده های گدوك، ورسك پل سفید، زیرآب و جوارم هم ترافیك سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینكه ترافیك در راه جنوب به شمال محور كرج - چالوس در محدوده های سیاه بیشه و مرزن آباد هم نیمه سنگین است، اظهاركرد: در آزاد راه تهران به كرج در محدوده گرمدره ترافیك نیمه سنگین و در محدوده شهرك خاتم تا پل فردیس هم سنگین گزارش شده است.

رئیس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا افزود: ترافیك در آزادراه كرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارك و در آزادراه قزوین به كرج از بهشت سكینه تا پل فردیس نیمه سنگین است.

رحمانی ترافیك آزادراه كرج به تهران از پل فردیس تا پل كلاك را سنگین اعلام نمود و اظهار داشت: در محور محور ساری- نكاء در استان مازندران ترافیك نیمه سنگین است و در دیگر محورهای مواصلاتی كشور جوی آرام و ترافیكی روان گزارش شده است.

وی در انتها با بیان شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیكی و امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.




1397/12/28
22:05:10
5.0 / 5
4721
تگهای خبر: پلیس , ترافیك , قوانین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ