تعیین تکلیف املاک طرح بزرگراه یادگار

تعیین تکلیف املاک طرح بزرگراه یادگار

به گزارش پرسی بلاگ شهردار منطقه 10 اظهار داشت: اگر طرح ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) مصوب شود، خیلی از املاک داخل طرح که سالیان سال بلاتکلیف بود از این حالت خارج می شوند و مردم می توانند درباره املاک خود در خصوص فروش یا ساخت وساز تصمیم بگیرند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، شرفی درباره آخرین وضعیت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) اظهار نمود: برمبنای نظر مشاور شاخه جنوب شرقی در طرح ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) کارکرد بزرگراهی خودرا از دست داده است؛ باتوجه به در نظر گرفتن این مساله در منطقه ۱۰ کارهای مطالعاتی طرح توسط سازمان مشاور با حمایت و پشتیبانی معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک انجام و به انتها رسیده است.
وی ادامه داد: بر طبق این مطالعات این نقطه در ادامه یادگار امام (ره) یا تبدیل به یک معبر نمونه و یا یک معبر جمع کننده و پخش کننده می شود؛ در این زمینه طرح را با مردم بعنوان ذینفعان اصلی طرح، مورد بررسی قرار می دهیم.
به گزارش شهر، شرفی عنوان کرد: اگر این طرح به این صورت مصوب شود، خیلی از املاک داخل طرح که سالیان سال بلاتکلیف بود از بلاتکلیفی خارج می شوند و مردم می توانند درباره املاک خود در خصوص فروش یا ساخت و ساز تصمیم بگیرند.
شهردار منطقه ۱۰ در آخر اشاره کرد: طرح ادامه بزرگراه یادگار مراحل پایانی خودرا سپری می کند و امیدواریم که در اوایل سال جاری این طرح نهایی و اجرائی شود؛ هم اکنون فقط نظر منطقه درباره طرح باقی مانده که به زودی ارائه و بعد از آن برای تصویب به کمیته شبکه معابر و کمیسون ماده پنج ارجاع می شود.




منبع:

1401/01/11
13:02:35
5.0 / 5
674
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ