وزیر بهداشت:

تنها 46 درصد مردم دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند

تنها 46 درصد مردم دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند

به گزارش پرسی بلاگ خوزستان وزیر بهداشت اظهار داشت: تنها حدود 46 درصد مردم دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند در صورتیکه باید پوشش واکسیناسیون تکمیل شود.



دکتر بهرام عین اللهی امروز (۸ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اعلان اینکه شهدا با نثار خون خود انقلاب را پربار کردند، اظهار نمود: در ابتدای امسال توفیق داشتیم در شلمچه که قطعه ای از بهشت است حضور پیدا نماییم.

به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: پس از وقفه دو ساله در پی شیوع ویروس کرونا امسال شرایط مناسب شد و شاهد مسافرت مردم هستیم. مردم باید با حضور در یادمان های شهدا بدانند رزمندگان چگونه ایثارگری کردند. هنوز راه شهدا ادامه دارد و حضور در این مناطق، میثاق مجدد با شهدا است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: حالا نیز پرسنل اورژانس در روزهای عید از خانواده و شهرهای خود گذشته اند و درحال ارائه خدمات شبانه روزی هستند. بیمارستان ها نیز ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند و پرسنل درمان نیز از تمام توان خود استفاده می نمایند.

وی بیان کرد: در موج ششم ایران جزو کشورهای موفق بوده به شکلی که ۱۴۷ میلیون دوز واکسن در کشور تزریق و ایمنی در جامعه به وجود آمده است.

عین اللهی با اعلان اینکه سرایت اُمیکرون به دلتا نرسید، اضافه کرد: حالا میزان مرگ و میر به زیر ۱۰۰ نفر رسیده است اما باید بدانیم همچنان کرونا با ما است و باید پروتکلهای بهداشتی رعایت شوند.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل پوشش واکسیناسیون و استفاده از ماسک، اظهار داشت: تنها حدود ۴۶ درصد مردم دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند در صورتیکه باید پوشش واکسیناسیون تکمیل شود برای اینکه ثابت شده است پوشش کامل واکسیناسیون تا ۹۰ درصد از مبتلاشدن و مرگ و میر جلوگیری می کند.





منبع:

1401/01/08
17:02:45
5.0 / 5
479
تگهای خبر: بیمارستان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ