رئیس هلال احمر مینودشت خبر داد

یک نفر فوتی در اثر واژگونی سمند در گالیکش

یک نفر فوتی در اثر واژگونی سمند در گالیکش

به گزارش پرسی بلاگ گلستان رئیس جمعیت هلال احمر مینودشت از فوت یک نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور گالیکش به کلاله اطلاع داد.


محمدرضا استیری در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به افزایش وقوع سوانح رانندگی در ایام اخیر، اظهار نمود: صمیمانه از مردم عزیز و شریف استان گلستان و هموطنان عزیزمان تقاضا داریم کمی آهسته تر رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.
وی با اشاره به اینکه بامداد امروز گزارش وقوع حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) واصل شد، اضافه کرد: بمحض ارجاع گزارش به پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش یک تیم از نیروهای امدادی شامل دو نفر امداد گر و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر مینودشت با تکیه بر این که از میان چهار نفر حادثه دیده سه نفر مصدوم شده بودند که دو نفر به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: یک نفر هم در همان صحنه حادثه فوت کرده بود.
استیری افزود: یک خانم ۴۱ساله و یک پسر ۹ ساله به علت تروما سر و گردن و قفسه سینه به بیمارستان رسول اکرم کلاله انتقال داده شد و متوفی هم پس از گذاشتن در داخل کیسه جسد تحویل اورژانس شد.



1401/01/04
14:16:05
5.0 / 5
628
تگهای خبر: بیمارستان , قوانین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ