از سال آینده به میزبانی حوزه هنری؛

درس گفتارهای شعر فاضل نظری برپا می شود

درس گفتارهای شعر فاضل نظری برپا می شود

به گزارش پرسی بلاگ عباس محمدی ضمن تشریح فعالیت های سال ۹۷ مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، از برگزاری درس گفتارهای شعر فاضل نظری در حوزه هنری در سال ۹۸ اطلاع داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، عباس محمدی، مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، دربارهٔ فعالیت های این دفتر در سال ۹۷ اظهار داشت: در مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری در دو بخش ادبیات داستانی و شعر، فعالیت روشن تر و هدف مندتری وجود دارد و در كنار این ها دفتر پژوهش هم فعالیت می كند و فعالیت آن البته محدودتر از دو دفتر دیگر است.
وی افزود: از زمانی كه در مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری حضور پیدا كرده ام، تلاش داشتیم تا مانند گذشته دورتر این مركز، با كمك دوستان و همكاران ادبیات داستانی را فعال نماییم و گسترش بیشتری به آن بدهیم.
محمدی تصریح كرد: در سال ۹۸ روشمندتر حركت خواهیم كرد و به سمت تولیدمحوری می رویم. در شعر هم هدف ما همین است. تلاش می نماییم تا جایی كه امكان داشته باشد بر مبنای كلاس هایی كه در حوزه هنری برگزار می گردد به تولید و خروجی برسیم. این سبب می شود كلاس ها روشمندتر شود و بر مبنای اسلوب پیش برود.
این شاعر در ادامه با اشاره به اینكه در سال ۹۸ درس گفتارهای شعر فاضل نظری در حوزه هنری برگزار می شود، اظهار داشت: البته قبل از این هم آثار استعدادهای حاضر در این جلسه ها كه با مدیریت فاضل نظری برگزار شده است توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می رسید. ۸ مجموعه از افرادی را كه در كلاس فاضل نظری شركت كرده اند در سوره مهر چاپ كردیم و این آثار به تجدد چاپ رسیده اند. انتشار مجموعه شعر تازه فاضل نظری در ایام پایانی سال ۹۷، نقطه عطفی در این سال بود و تاكنون این اثر ۱۰ بار تجدید چاپ شده است. در سال ۹۸ چند كتاب پرفروش را چاپ خواهیم كرد.
وی تصریح كرد: نگاهمان به فروش آثار ادبی جدی است و امیدوارم بتوانیم بخشی از سلایق مخاطبان را هم در تولیداتمان مد نظر قرار دهیم و آثارمان بتوانند با اقبال خوبی مواجه شوند.
محمدی با تاكید بر اینكه برنامه «ساعت شعر» در سال ۹۸ به منوال قدیم در حوزه هنری ادامه خواهد داشت، اضافه كرد: كارگاه های آموزشی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری متفاوت تر از سبك و سیاق قدیم برگزار می شود و البته برنامه های ماهانه «یك ماه، یك كتاب» و «آیینه بندان» هم با تغییراتی در ساختار و محل برگزاری از سال ۹۸ برپا می شوند و این برنامه ها بناست در سال ۹۸ در فروشگاه سوره مهر واقع در میدان انقلاب برپا شود. برگزاری این برنامه در محیط كتابخانه ای و فروشگاه كتاب می تواند مؤثرتر افتد.
وی خاطرنشان كرد: تلاش داریم مهرواره شعر و داستان جوان سوره را هم در سال آینده برگزار نماییم. راه اندازی الكترونیك مجله شیراز به سردبیری آقای موسی بیدج و راه اندازی نشریه ادبی ویژه مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری از دیگر برنامه های پیش رو است.

1397/12/27
22:19:26
5.0 / 5
4761
تگهای خبر: آثار , آموزش , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ