توسط نشر نگاه؛

اتوبوس سرگردان اشتاین بك از راه رسید، تصویری از نكبت در آمریكا

اتوبوس سرگردان اشتاین بك از راه رسید، تصویری از نكبت در آمریكا

به گزارش پرسی بلاگ رمان اتوبوس سرگردان نوشته جان اشتاین بك با ترجمه سعید ایمانی توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «اتوبوس سرگردان» نوشته جان استن بك اخیرا با ترجمه سعید ایمانی توسط نشر نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است.
این كتاب هفتمین عنوان از مجموعه آثار جان استن بك یا جان اشتاین بك است كه نگاه چاپ می كند. این نویسنده یكی از چهره های مهم ادبیات قرن بیستم و معاصر آمریكاست كه عموماً او را با رمان «خوشه های خشم» به یاد می آورند.
پیش از «اتوبوس سرگردان»، ترجمه كتاب های «خوشه های خشم»، «اسب سرخ»، «راسته كنسروسازان»، «مروارید»، «مرگ و زندگی» و «روزگاری جنگی درگرفت» از این نویسنده چاپ شده است.
«اتوبوس سرگردان» برای نخستین بار در سال ۱۹۴۷ منتشر گردید و مانند دیگر آثار این نویسنده مبین وضعیت زندگی و معیشت طبقه پایین آمریكاست. مقطع زمانی داستان هم مربوط به مقطعی بعد از جنگ و بحران های داخلی آمریكاست. وی در این كتاب هم چهره مردم سختی كشیده آمریكا را به تصویر كشیده است. شخصیت های داستان این كتاب بر مبنای مابه ازاهای بیرونی و واقعی خلق شده اند.
اتوبوس سرگردان نماد جامعه و مردم آمریكا در برهه زمانی مشخصی است. در این جامعه می توان مهاجران و روسپیان بیچاره را دید كه ركود بزرگ اقتصادی و بیكاری، سبب شده به ورطه نكبت و بدبختی بیافتند.
این كتاب اخیرا با ۲۸۴ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان انتشار یافته است.

1397/12/27
13:40:32
5.0 / 5
4724
تگهای خبر: آثار , ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ