موافقت شورایی ها با اعتبارات حوادث پیش بینی نشده در بودجه شهرداری تهران

موافقت شورایی ها با اعتبارات حوادث پیش بینی نشده در بودجه شهرداری تهران

پرسی بلاگ: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 20 رأی موافق اعتبارات حوادث پیش بینی نشده در بودجه سال آینده شهرداری تهران را با اصلاحاتی به تصویب رساندند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه علنی این شورا در نوبت عصر در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران بررسی تبصره ۱۱ این بودجه را در دستور کار داشتند که در همین راستا آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تشریح این تبصره اظهار داشت: بر طبق این تبصره شهرداری تهران مجاز است در صورت وقوع حوادث پیش بینی نشده شامل سیل، طوفان، زلزله، آتش سوزی، بیماریهای همه گیر و تهدیدکننده سلامت شهری و موارد مشابه در شهر تهران تا سقف چهار درصد از سرجمع اعتبارات هزینه ای و تملک دارای های سرمایه ای را برای کنترل اوضاع، آواربرداری و امثال آن تا نرمال سازی وضعیت اختصاص دهد و بعد از تامین اعتبار و پرداخت هزینه عملیات مربوطه را در تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ منظور و گزارش عملکرد این تبصره به همراه تشریح عوامل موثر در وقوع حوادث مربوطه را به شورای شهر تهران ارائه کند.
مهدی چمران ریاست شورا در ارائه پیشنهادی درباب این تبصره اظهار داشت: در این تبصره برای رقمی که اختصاص می دهیم باید قید شود که به میزان مورد نیاز تا سقف چهار درصد اعتبارات اختصاص یابد نه این که حتما مجبور باشیم چهار درصد هزینه نماییم. بدین سان اگر در موردی دو درصد نیاز بود به همین میزان هزینه خواهیم کرد.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتاً با ۲۰ رأی موافق تبصره ۱۱ لایحه برنامه بودجه سال آینده شهرداری تهران را به تصویب رساندند.




منبع:

1400/11/24
20:25:58
5.0 / 5
508
تگهای خبر: بیماری , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ