داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خویش را دریافت کنند؟

داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خویش را دریافت کنند؟

به گزارش پرسی بلاگ داوطلبان شرکت در کنکور ۱۴۰۱ که مدرک دیپلم خویش را از سال ۱۳۸۴ و یا مدرک پیش دانشگاهی خویش را از سال ۱۳۹۱ به بعد در شاخه های نظری دریافت کرده اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور می شوند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، متقاضیانی که مدرک دیپلم خویش را از سال ۱۳۸۴ و یا مدرک پیش دانشگاهی خویش را از سال ۱۳۹۱ به بعد در شاخه های نظری (سالی واحدی یا ترمی واحدی) دریافت کرده اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی می شوند. این متقاضیان لازم است برای دریافت سوابق تحصیلی خود به آدرس http//: dipcode.medu.ir رجوع کنند.
کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه های (سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۰ )شاخه نظری (نظام "سالی واحدی" یا "ترمی واحدی" و همینطور نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ )رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و یا علوم و معارف اسلامی صادر گردیده است.
کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال دوازدهم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ هم صادر گردیده است و متقاضیان طبق اعلام مدرسه محل تحصیل، باید قبال کد سوابق تحصیلی خویش را از سامانه دریافت می کردند. این متقاضیان می توانند با وارد کردن کد سوابق تحصیلی خود در درگاه سازمان سنجش اطلاعات فردی خویش را ببینند.
کد سوابق تحصیلی برای متقاضیان با مدرک پیش دانشگاهی(سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ )ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر صادر گردیده است.
افرادی که اطلاعاتشان در بانک اطلاعات مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد یا ناقص است مجدد به آدرس اینترنتی http//: dipcode.medu.ir رجوع کنند و در صورت تایید اطلاعات از جانب وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور رجوع و نسبت به ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ اقدام نمایند.
دانش آموزان نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ و همینطور دانش آموزان پیش دانشگاهی(سالی واحدی- ترمی واحدی) سال تحصیلی جاری که در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ فارغ التحصیل می شوند، برای اطلاع از نحوه اقدام فرآیند مشاهده سوابق تحصیلی، اطلاعیه ای را که در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ درباره دریافت کارت شرکت در آزمون منتشر می شود، مطالعه کنند.





منبع:

1400/11/13
10:04:35
5.0 / 5
551
تگهای خبر: آموزش , انسانی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ