رییس كمیته شفافیت شورای شهر تهران مطرح كرد؛

پیشنهادات عضو شورای شهر به شهرداری تهران در جهت شدت گرفتن مجدد کرونا

پیشنهادات عضو شورای شهر به شهرداری تهران در جهت شدت گرفتن مجدد کرونا

پرسی بلاگ: رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: با عنایت به سویه جدید کرونا و شدت گرفتن شیوع این ویروس و هم تجربه موفق شهرداری تهران در مبارزه با این بیماری،  لازم است شهرداری مواردی را مد نظر قرار دهد تا از غافلگیری و صدمات جبران ناپذیر این آفت بزرگ قرن جلوگیری شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا؛ احمد صادقی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ضمن اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند" بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ چونکه در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت". بنابراین فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را به محضر مقام معظم رهبری و مردم انقلابی تهران تبریک گفته و همینطور رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را خدمت همه شیعیان جهان تسلیت می گویم.
صادقی در ادامه سخنان خود و در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: با عنایت به سویه جدید کرونا و شدت گرفتن شیوع این ویروس لازم می دانم مورادی را به شهرداری تهران متذکر شوم تا هرچه زودتر با هماهنگی قرارگاه مبارزه با کرونا و تجربه موفق شهرداری در مبارزه با این بیماری از غافلگیری و صدمات جبران ناپذیر این آفت بزرگ قرن جلوگیری شود.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران، اضافه کرد: مواردی که شهرداری تهران می بایست مد نظر قرار دهد به شرح ذیل است؛
ارائه خدمات به شهروندان به صورت هوشمند و بر پایه فناوری اطلاعات و پرهیز از ایجاد ساختار هایی جهت رجوع حضوری شهروندان، برنامه ریزی جهت دور کاری پرسنل شهرداری تهران بخصوص بانوان شاغل و ادامه ارائه خدمات درمانی و حمایتی به مبتلایان شامل شهروندان و پرسنل شهرداری تهران.
وی ادامه داد: توجه به مبحث فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی، استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در اختیار مجموعه مدیریت شهری
جهت اطلاع رسانی آموزش و آگاه سازی شهروندان، برنامه ریزی جهت تعطیلی اماکن غیر ضرور و سربسته که امکان شیوع بیماری را گسترش می دهند، افزایش ظرفیت واکسیناسیون عمومی شهروندان، عدم برگزاری نمایشگاه ها و همایش های غیر ضرور و آماده باش دستگاه ها و نیروهای دخیل در کنترل بیماری لزوم دارد.



1400/11/12
12:47:44
5.0 / 5
804
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , اطلاع رسانی , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ