وزیر كشور:

در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

وزیر کشور با اشاره به اینکه مدیریت موفقی را از جانب مسؤلان استانی در بارش سنگین برف شاهد بودیم، اظهار داشت: با همت همه دستگاهها هیچ مشکلی در مورد قطعی برق، آب و گاز در استان اردبیل نداشتیم.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران استان اردبیل با اشاره به اینکه باید بهترین استفاده ممکن را از نزولات آسمانی اخیر در کشور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: واقع امر این است که مسئله بی آبی در کشور به علت خشکسالی های اخیر وجود داشت و از این جهت بارش های سنگین برف و باران در کشور امید بخش است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با لطف و نظر خداوند، باران رحمت کشور را فرا گرفت، اظهار داشت: در شرایطی که برف و باران سنگین کشور را فرا گرفت؛ این نگرانی وجود داشت که برق، آب و گاز استانهای برف زده قطع شود که با همت و روحیه جهادی، مسئله به شکل موثری مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه بارش اخیر سنگین برف در استان اردبیل در خلال یک دهه اخیر بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاشهای همه دستگاههای خدمات رسان همچون هلال احمر، نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، راهداری اورژانس استان و سایر دستگاهها، روند خدمات رسانی بدون مشکل انجام گرفت.

وحیدی با اشاره به اینکه در همین مدت برف سنگین در استان اردبیل غذای گرم به هموطنان گرفتار در برف و کولاک سنگین توزیع شد و این نشان از روحیه مردمی و حضور در میدان خدمت عزیزان مسئول در استان دارد، افزود: امروز به خاطر نقش مسئولانه همه دستگاهها همه راههای شهری و روستایی در استان باز است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این عرصه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مواقع و شرایطی که گرفتار برف و باران سنگین هستیم، باید از مردم عزیز به شکل موثری کمک گرفته شود، اظهار داشت: انصافا همراهی خوبی را از جانب مردم در مدیریت برف سنگین در استان شاهد بودیم و باید این روحیه همدلی و همکاری همواره استمرار یابد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: مدیریت موفق برف سنگین در استان اردبیل و سایر استانهای کشور در نوع خود رزمایش و مانور هم است و باید اندوخته ها و تجربه هایمان را در کنترل بحران های طبیعی کشور ارتقاء بخشیم.
وی افزود: توزیع ۱۵ هزار تُن نمک و ماسه اقدام بزرگی بود که در مدیریت برف سنگین شاهد بودیم.
وحیدی همینطور اظهار داشت: با تاکید بر این که باید از تجربه ها و اقدامات بعنوان دستاوردی بزرگ برای انجام کارهای بزرگ و حل مشکلات مردم کمک بگیریم، تصریح کرد: توسعه و بالندگی استان در گروی همین همدلی و همکاریهای نزدیک مردم با مسئولین است و باید این روند تداوم یابد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیازهای استان در حوزه ماشین آلات سنگین، آمبولانس های لازم و سایر احتیاجات استان مورد توجه است و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، او در آخر اظهار داشت: باید همواره سطح آمادگی خوبی در کشور و بخصوص استان هایی که با بارش سنگین برف و باران مواجه هستند؛ وجود داشته باشد و اجازه ندهیم که باران رحمت الهی سبب ایجاد نگرانی برای مردم شود.




منبع:

1400/11/06
21:05:02
5.0 / 5
472
تگهای خبر: اطلاع رسانی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ