برقراری پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری در مرکز ابن سینا به زودی

برقراری پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری در مرکز ابن سینا به زودی

به گزارش پرسی بلاگ مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا از برقراری پوشش بیمه سلامت ایرانی ها برای درمان ناباروری به زودی و برای اولین بار در کشور، در مرکز درمان ناباروری ابن سینا اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علی صادقی تبار، در این خصوص، اظهار داشت: بر مبنای سیاست های جمعیتی ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری و با هدف پشتیبانی از زوج های نابارور، اسفند ۱۳۹۹ مصوبه ای در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسید و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هم بودجه ارزشمندی به این امر اختصاص یافت تا سازمان های بیمه گر بتوانند سازوکار لازم برای پشتیبانی از زوج های نابارور در زمینه هزینه های درمان را برقرار کنند. این بودجه در اختیار سازمان بیمه سلامت ایرانی ها (خدمات درمانی سابق) به نمایندگی از دیگر سازمان های بیمه گر پایه قرار گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا بعنوان یکی از مراکز ممتاز ارجاعی کشور در این قانون و یکی از اصلی ترین مراکز عرضه کننده خدمات درمان ناباروری با حمایت بیمه ای به حساب می آید و در این طرح، نه تنها زوج های زیر پوشش سازمان بیمه سلامت ایرانیان، بلکه زوج های زیر پوشش دیگر سازمان های بیمه پایه، همچون تأمین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم می توانند این بسته حمایتی را دریافت نمایند.
صادقی تبار خاطرنشان کرد: اقداماتی از این دست می تواند گره گشای مشکلات زوج های نابارور کشورمان باشد که به علت مشکلات مالی قادر به شروع و ادامه درمان نیستند. خرسندیم که مرکز درمان ناباروری ابن سینا توانسته در زمینه برقراری این بسته حمایتی پیشگام باشد و همان گونه که پارسال توانستیم با حمایت سازمان بیمه نیروهای مسلح، پوشش کامل خدمات درمان ناباروری را برای زوج های عزیز زیر پوشش این سازمان برقرار نماییم، سال جاری هم توانستیم اولین مرکزی باشیم که فرصت برخورداری از بسته حمایتی سازمان بیمه سلامت ایرانی ها را در اختیار زوج های گرامی قرار دهیم.
بنابر اعلام روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن سینا وابسته به جهاددانشگاهی، زوج هایی که مایل به دریافت خدمات درمان ناباروری با استفاده از این بسته حمایتی می باشند، می توانند با شماره تلفن 021-23519 داخلی313 و 314 تماس گرفته و در نوبت استفاده از خدمات فوق الذکر قرار گیرند.
نشانی وبسایت مرکز درمان ناباروری ابن سینا: avicennaclinic.ir
نشانی مرکز: تهران – خیابان شریعتی –بالاتر از دوراهی قلهک-ابتدای خیابان یخچال مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا




منبع:

1400/10/07
11:17:23
5.0 / 5
2587
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ