استقبال از تزریق دز سوم، علت شلوغی پایگاه های واکسیناسیون ضد کرونا

استقبال از تزریق دز سوم، علت شلوغی پایگاه های واکسیناسیون ضد کرونا

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به شلوغی مراکز واکسیناسیون، دلیل این شلوغی را رجوع افراد برای تزریق دُز سوم عنوان نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مهندس محمد هاشمی عنوان کرد: مجوز تزریق دُز سوم واکسن کرونا به افراد بالاتر از ۱۸ سال در کشور صادر شده و شاهد استقبال گسترده مردم فهیم ایران از واکسیناسیون هستیم.
وی اضافه کرد: ورود سویه جدید اُمیکرون و نگرانی ها، باعث افزایش مراجعات به پایگاه های واکسیناسیون شده و برنامه وزارت بهداشت، گسترش مراکز و ایستگاه های تزریق واکسن در کشور برای تقویت پوشش واکسیناسیون است.
بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، وی اظهار داشت: خوشبختانه با استقبال گسترده مردم، رکورد تزریق روزانه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور به دست آمد اما با کاهش مراجعات برای تزریق واکسن، تعداد پایگاه ها به حدود یک هزار و ۱۶ مرکز و ایستگاه های واکسیناسیون به حدود ۵ هزار و ۳۰ ایستگاه کاهش پیدا کرد، اما با عنایت به استقبال مناسب مردم و با دستور وزیر بهداشت، تعداد مراکز و ایستگاه های واکسیناسیون بزودی افزایش می یابد تا دیگر کمتر شاهد انتظار مردم در صف برای تزریق واکسن کرونا باشیم.




منبع:

1400/10/06
10:37:36
5.0 / 5
850
تگهای خبر: اطلاع رسانی , تلگرام , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ