بابایی كارنامی:

نگاه ما در رتبه بندی معلمان باید آموزش محور باشد

نگاه ما در رتبه بندی معلمان باید آموزش محور باشد

به گزارش پرسی بلاگ نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پژوهش محور بوده و شاخصهای پژوهشی را مد نظر قرار دهیم.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی بیان نمود: ما نمی توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل نماییم، متأسفانه همکاران در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را عرضه می کنند که ناعادلانه است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در مورد نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و برپایه شاخصهای آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا نماییم.




منبع:

1400/09/24
16:34:01
5.0 / 5
1008
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , خدمات , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ