نیکوکاران نحوه هزینه کرد کمک های خود به کمیته امداد را رصد می کنند

نیکوکاران نحوه هزینه کرد کمک های خود به کمیته امداد را رصد می کنند

پرسی بلاگ: معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد اظهار داشت: با اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد، امکان رصد و رهگیری کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد کمک ها فراهم می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، جعفر صباغیان با تشریح سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سها) اضافه کرد: در این سامانه شرایطی فراهم شده تا با استفاده از بستر الکترونیک و فناوری خدمت به مددجویان و اقشار نیازمند عرضه شود.
وی حفظ حرمت و کرامت مددجویان و نیازمندان را از مزایای این سامانه دانست و بیان نمود: حالا بهره مندی افراد از خدمات کمیته امداد به صورت حضوری است که با راه اندازی این سامانه، افراد می توانند از محل سکونت خود و به صورت غیرحضوری نیازهای خودشان را ثبت کنند.
صباغیان یکی دیگر از کارکردهای این سامانه را ایجاد شفافیت دانست و افزود: در این سامانه نیکوکاران می توانند محل هزینه کرد و افراد بهره مند از کمک ها را رصد کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد اثربخشی منابع درآمدی را از دیگر مزینت های سامانه امداد کارآمد و هوشمند دانست و اظهار نمود: هر اندازه نیازسنجی واقعی و دقیق صورت گیرد، اثربخشی منابع درآمدی کمیته امداد بیشتر ارتقا پیدا می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، صباغیان در مورد معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز مددجویان در سند بودجه ۱۴۰۱ اضافه کرد: با عنایت به دغدغه مندی نمایندگان مجلس انقلابی، امیدواریم این طرح در قانون پنج ساله هفتم کشور به صورت دائمی رقم بخورد.




منبع:

1400/09/19
14:02:07
5.0 / 5
1008
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ