بررسی رفع موانع اجرایی تجهیز مبادی ورودی و خروجی کشور

بررسی رفع موانع اجرایی تجهیز مبادی ورودی و خروجی کشور

به گزارش پرسی بلاگ نشست بررسی و رفع موانع اجرایی تجهیز مبادی ورودی و خروجی کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور در وزارت کشور برگزار گردید.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، جلسه بررسی و رفع موانع اجرایی تجهیز مبادی ورودی و خروجی کشور با سامانه های بازرسی ایکس ری خودرویی سبک و سنگین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، نمایندگان دستگاههای ذیربط و تولیدکنندگان داخلی دارای توانمندی و صلاحیت در وزارت کشور برگزار شد.

کوشش تبار در این جلسه ضمن اشاره به این که دولت فصل جدیدی را درمورد کشورهای مرزی در حوزه اقتصادی باز کرده است، اظهار داشت: شاهد نشست های مشترک در حضور رئیس جمهور محترم در کشورهای همسایه خواهیم بود و این فضای مشارکت در حوزه اقتصاد مرز آگاه نظر تمام سیاست گذاران کلان کشور در حوزه اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: در مبحث مورد بحث امروز بیشتر از گذشته از ما در مقابلش واخواهی می شود. امیدوارم هر کدام از ما با عنایت به جمع بندی نسبت به مسئولیتی که می پذیریم اقدام نماییم.

دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور افزود: در این جلسه قرار بر این شد که گمرک جلساتی را بگذارد که وزارت کشور هم در این کارگروه ها و نشست ها مشارکت داشته باشد و به سهم خودمان اگر مشکلاتی در استان است مرتفع نماییم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و گمرک فهرست مناطق زیر پوشش ایستگاه ها را در اختیار وزارت کشور قرار دهند و اولویت بندی هایش را مشخص کنند.

کوشش تبار اظهار داشت: همینطور قرار بر این شد که وزارت کشور کمک نماید با صندوق نوآوری بر شکوفایی نشستی صورت گیرد برای تقویت پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و ارتقاء آنها که به حوزه رقابت در این حوزه اضافه شود، چون که سیاست کشور پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان است.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ او در آخر خطاب به نمایندگان دستگاههای ذیربط و تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد: هرجا احساس کردید وزارت کشور و معاونت اقتصادی می تواند در این راه کمک حال باشد هم وزارت کشور و هم استانداران به شکل جدی پای کار این مورد هستیم.



1400/09/16
13:15:33
5.0 / 5
531
تگهای خبر: اطلاع رسانی , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ