دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رییس جمهوری

دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رییس جمهوری

پرسی بلاگ: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید رییس جمهور از محله هرندی دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت این محله ارائه نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، ناصر امانی بامداد امروز در تذکری قبل از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور از محله هرندی اظهار داشت: از ایشان تشکر می کنم که بازدیدی سرزده از این محله داشتند اما حضور ایشان اساسا توقع مردم را بالا برده و باید فرقی بین بازدید ما و سایر مسئولان با رییس جمهور وجود داشته باشد.
وی با اعلان اینکه دو پیشنهاد درباب هرندی دارم اظهار داشت: از رییس جمهور می خواهم اعتباری ویژه برای محله هرندی در سال آینده در نظر بگیرد و همین طور موضوع هرندی و آسیبهای اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی که با ریاست آقای رئیسی تشکیل شده پیگیری کند.
امانی اضافه کرد: همین طور لازم است که از ظرفیت، اطلاعات و اقدامات شورا و شهرداری استفاده کنند تا مردم این محله تغییرات عملی و ملموسی برای بهبود محله شان ببینند.
همین طور مهدی چمران نیز با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور از محله هرندی اظهار داشت: سابقه نداشته که یک رییس جمهور از یک محله آن هم بصورت سرزده بازدید کند و جا دارد از این اقدام وی تشکر نماییم.




منبع:

1400/09/14
12:29:56
5.0 / 5
605
تگهای خبر: اجتماعی , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ