با حكم وزیر علوم؛

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها منصوب گردید

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها منصوب گردید

پرسی بلاگ: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) را منصوب نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین داود مهدوی زادگان را بعنوان «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)» منصوب نمود.
زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مهدوی زادگان آورده است؛ نظر بمراتب تعهد، تخصص و تجارب باارزش جنابعالی، به سبب این حکم به سمت «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)» منصوب می شوید.
انتظار می رود با بهره بردن از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران و نویسندگان (یاوران علمی) آن سازمان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری خصوصاً ارتقا جایگاه علوم انسانی و تحول در سرفصل های این مجموعه علمی ایفا نمائید.
امید است با توکل به خداوند متعال ماموریت و وظایف آن سازمان پژوهشی در هدایت، حمایت و نظارت بر تدوین محتوای علوم انسانی را در راه تحقق اسناد بالادستی خصوصاً عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور به انجام رسانید.
توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
مهدوی زادگان متولد ۱۳۴۳ دارای تحصیلات دکترای حوزوی (سطح ۴) است که از سوابق اجرائی وی می توان به مدیر گروه تحقیقات و برنامه ریزی مجمع جهانی اهل البیت (۱۳۷۲) ۱۳۷۲-۱۳۷۰، معاون تربیتی طلاب خارجی مجتمع شهید صدوق (وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی)، ۱۳۷۴-۱۳۷۲، نمایندگی نشریه «حضور» (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی) دفتر قم، ۱۳۸۰-۱۳۷۵، مدیر گروه مطالعات سیاسی و اجتماعی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره، دفتر قم، اشاره نمود.


منبع:

1400/09/06
21:15:55
5.0 / 5
957
تگهای خبر: آثار , اجتماعی , انسانی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ