در آستانه میلاد نبی اكرم (ص)؛

کتاب سیره رسول الله به چاپ پنجم رسید

کتاب سیره رسول الله به چاپ پنجم رسید

به گزارش پرسی بلاگ انتشارات سروش بر آن است که کتاب سیره رسول الله (ص) به قلم عباس زریاب خویی را برای پنجمین بار وارد بازار نشر کند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ اثر حاضر مروری اجمالی و توصیفی بر سیره نبوی است و اخبار آن معطوف به آغاز بعثت تا انتهای دوره مکی می باشد. این کتاب یک اثر ممتاز تحقیقی است که در آن، بر مبنای منابع متقن و معتبر، روایتی منسجم از سیره پیامبر (ص) عرضه شده است. خواننده در این اثر احاطه مؤلف بر مأخذ و منابع را به رای العین می بیند و کیمیاکاری او را در تحقیق علمی، در عین پذیرش منشأ ماورا طبیعی وحی، تصدیق می کند.
سیره نبوی از اصول مشترک وفاق انگیز و اتحادزا بین مسلمانان جهان است، بر همین اساس، با عنایت به پیشرو داشتن ایام ولادت خاتم الانبیا، انتشارات سروش بر آن است که کتاب « سیره رسول الله (ص)» به قلم عباس زریاب خویی را برای پنجمین بار وارد بازار نشر کند.
مؤلف، در این کتاب، بی آنکه در دام توجیهات و تأویلات کلامی از وقایع تاریخی بیفتد، تحلیل اسلامی و سازگار با آموزه های مذهبی از سیره نبوی عرضه می دهد و توجه دارد که تحقیق در تاریخ دین و ظهور ادیان از جنس تحقیق در سیاست و اقتصاد و وقایع اجتماعی نیست. کتاب از عربستان قبل از اسلام آغاز می شود و تا سال وفات پیامبر اکرم (ص) را شامل است. این کتاب پاسخگوی نیازهای عصر ما و اجابتی است بر درخواست های فکری و معنوی مردم زمان ما و برای همگان، از عارف و عامی، اطلاعات و تحلیل های سودمندی دارد.
کتاب «سیره رسول الله (ص) » در ۲۰۲ صفحه با قیمت ۵۵، ۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش به بازار نشر ارائه شد.


1400/07/29
14:39:12
5.0 / 5
665
تگهای خبر: اجتماعی , بازار , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ