توسط نشر ۲۷؛

قصه های تصویری فرماندهان دفاع مقدس برای کودکان چاپ شد

قصه های تصویری فرماندهان دفاع مقدس برای کودکان چاپ شد

چهارکتاب تصویری برای معرفی فرماندهان لشگر ۲۷ محمدرسول الله (ص) برای کودکان منتشر و راهی بازار نشر شدند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، چهارکتاب تصویری و داستانی برای معرفی فرماندهان لشگر ۲۷ محمدرسول الله (ص) به کودکان، اخیرا توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و راهی بازار نشر شدند. کتاب های یاد شده برای گروه سنی ب و ج نوشته شده اند.
کتاب شعر «همسفر قاصدک ها» سروده الهام نجمی با تصویرگری مهدیه سپهر، برای معرفی شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان است که در ۵ بخش کوتاه، اشعاری درباره دوران مبارزه با طاغوت، آزادسازی شهر پاوه و مریوان، عملیات فتح المبین و عملیات الی بیت المقدس، حمله اسرائیل به سوریه و لبنان و رفتن حاج احمد به آنجا، رفتن به لبنان و اسارت حاج احمد و انتظار ما را شامل می شود.
این کتاب با ۲۰ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان انتشار یافته است.
کتاب بعدی، «پرواز در گلستان» نوشته طاهره ظهوری با تصویرگری محدثه علیشاه است که برای معرفی شهید محمود شهبازی نوشته شده است. داستان این کتاب توسط پرنده ای به نام دُم پری روایت می شود که از کودکی تا شهادت محمود شهبازی را دیده و قصه اش را برای بچه ها تعریف می کند.
این کتاب با ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان به چاپ رسیده است.
«آن مرد قهرمان» نوشته فاطمه بگزاده با تصویرگری سمیه سادات شفیعی هم دیگر عنوان تازه چاپ برای کودکان است که زندگی نامه شهید سیدمحمدرضا دستواره را شامل می شود. این کتاب هم قصه کودکی تا بزرگسالی این فرمانده لشگر ۲۷ را با زبان کودکانه و ساده شامل می شود.
این کتاب با ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان انتشار یافته است.
چهارمین کتاب هم، «جشن ستاره ها» نوشته ناهید حسن پور با تصویرگری محدثه علیشاه است که حاج قاسم سلیمانی را به بچه ها معرفی می کند. قصه این کتاب درباره پسرکی است که در حرم امام رضا (ع) گم می شود و یکی از خادمان حرم او را کمک می نماید...
این کتاب هم با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان به چاپ رسیده است.


منبع:

1400/07/25
08:14:30
5.0 / 5
609
تگهای خبر: بازار , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ