با حكم محمد مهدی اسماعیلی؛

محمد خدادی دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

محمد خدادی دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

به گزارش پرسی بلاگ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال حکمی محمد خدادی را بعنوان مشاور خود و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا برگزید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خُدادی دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد.
در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خُدادی آمده است:
جناب آقای محمد خُدادی
نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی های اجرایی که از آن برخوردار می باشید، به باعث این حکم بعنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می شوید.
همچنین با عنایت به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، دبیری کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا هم به مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود."
گفتنی است؛ همزمان با شیوع کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را هم بر عهده داشته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس این کمیته و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.
خُدادی همینطور با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستاد خبری مقابله با کرونا را عهده دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری های ایرنا، فارس، تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت های سیاسی، سیما و استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همینطور نمایندگان بیست وزارت خانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی بخصوص سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.
از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا ۴۸ جلسه و ستاد خبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.


منبع:

1400/07/19
00:04:08
5.0 / 5
1023
تگهای خبر: آموزش , اطلاع رسانی , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ