کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

به گزارش پرسی بلاگ برپایه اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در شرایط قابل قبول قرار داشته اما با عنایت به حاکمیت جوی پایدار و افزایش تردد خودرو ها طی روز انتظار می رود کیفیت هوا در بعضی مناطق کاهش پیدا کند و در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار گیرد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، پیشبینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران از آن حکایت می کند که در صبحگاه امروز (۱۳ مهر ماه) در بعضی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

حاکمیت جو نسبتا آرام طی روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود و عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودرو ها تا اواخر وقت سبب افزایش غلظت ذرات معلق می شود و در نتیجه برقراری وضعیت ناسالم برای گروههای حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

تداوم این شرایط جوی تا بامداد فردا ( ۱۴ مهر ماه) هم زمان با آغاز تردد خودرو ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق می شود و در بیشتر مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار خواهد گرفت و عدم وزش باد مؤثر طی روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

افزایش ترافیک شامگاهی همراه با تداوم پایداری جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت فردا (۱۴ مهر ماه) سبب افزایش غلظت ذرات معلق و تجمع آلاینده ها خواهد شد و به تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروههای حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیشبینی می شود.

به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص الان «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۳ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.





منبع:

1400/07/13
23:23:22
5.0 / 5
977
تگهای خبر: ترافیك , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ