جزئیات استقرار نیروهای شهرداری تهران در نجف

جزئیات استقرار نیروهای شهرداری تهران در نجف

به گزارش پرسی بلاگ رییس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف اظهار داشت: 100 پاکبان در نجف اشرف مستقر و به دو گروه تقسیم شده و 50 پاکبان از مشهد نیز به آنها پیوسته اند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، شهرداری تهران به روال سالهای قبل، خدمات شهری اربعین حسینی (ع) را برعهده گرفته است. امسال اما پاندمی کرونا، این مراسم را دستخوش تحولاتی کرده و پیاده روی امسال اربعین با تعداد کمتری در حال انجام می باشد.
علیرضا رباطی، رییس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف درباره خدمات شهرداری اظهار داشت: ۱۰۰ پاکبان در نجف اشرف مستقر و به دو گروه تقسیم شده و برای انجام مسئولیت در دو شیفت ۸ ساعته خدمت رسانی می کنند.
او با اشاره به اینکه پزشکان شهر سالم نیز در نجف حضور دارند، اضافه کرد: پزشکان شهر سالم برای معاینه و رسیدگی به وضعیت سلامتی پرسنل شهرداری در نجف مستقر شده اند. پرسنل شهرداری تهران در قسمتی از صحن درحال ساخت حضرت فاطمه زهرا (س)، استقرار و اسکان یافته اند.
رییس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف اظهار داشت: محل استقرار نیروهای شهرداری تهران با رعایت اصول بهداشتی از قبیل انتخاب مکان با ارتفاع سقف ۶ متر و فاصله استقرار بیش از یک متر از نیروهای شهرداری در محل اسکان، مورد توجه خاص است.
رباطی با اشاره به اینکه تیم های آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم همزمان در نجف حضور دارند، اظهار نمود: آتش نشانان از بامداد چهارشنبه هفته گذشته فعالیت خودرا در شهر نجف آغاز نموده و تا ظهر سه شنبه ادامه خواهند داد و گفتنی است نیروهای آتش نشان در سه محور اصلی در اطراف حرم حضرت علی (ع) فعالیت می نمایند.
طبق گزارش سایت شهر، رییس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف در آخر اشاره کرد: از امروز ۵۰ نفر پاکبانان شهر مشهد نیز به پرسنل شهرداری اضافه شده اند و با کاور نیروهای شهرداری تهران و تجهیزات موجود مبادرت به رفت و روب معابر می کنند.




منبع:

1400/07/03
18:09:39
5.0 / 5
973
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ