با صدور پیامی؛

تولیت آستان قدس درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت

پرسی بلاگ: مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی پدر اندیشمند متعهد حسن رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛ خبر درگذشت پدر بزرگوارتان، ابوالشهید و مبارز انقلابی مرحوم آقای حاج حیدر رحیم پور ازغدی سبب تأثر گردید.
عمر پربرکت و سراسر مبارزه این چهره متعهد در طول انقلاب همیشه در راه روشنگری، هدایت و تربیت نسل نوی عدالت خواه صرف شد و تا آخرین لحظات عمر نیز دست از این راه نورانی و باارزش برنداشت.
این مرد بزرگ دغدغه رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را در سایه ولایت فقیه دنبال می کرد و در این راه، هم آثار باارزش و هم شاگردان متعهد انقلابی را از خود به یادگار گذاشت که قطعأ راه او را ادامه خواهند داد.
در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیّة والثناء) از درگاه خداوند متعال برای آن مبارز خستگی ناپذیر رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان خصوصاً والده گرامی اجر و شکیبایی مسألت می نمایم.
ان شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار شود.


منبع:

1400/06/20
21:12:48
5.0 / 5
649
تگهای خبر: آثار , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ